Gå til innhold

BioShock Infinite - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Da skal elkjop ta kontakt med posten og få den sendt til min nye addresse :)

 

Skal på fjellet i helgen, men på mandag blir det KOS :)

 

andre som sliter med musen på dette spillet? når jeg har den på det treigeste så går det alt for treigt, så tar jeg den opp et hakk. og da blir den alt for kjapp..

 

Har du ein mus med DPI instillinger til kvart spill kan jo dette fikses viss ikkje må du vell bare forandre ett kvart spill du spiller.

 

Selv bruker eg Feenix Nascita og da forandrer den DPI etter hvilket spill eg spiller.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det står i linken så kan du låse opp 1999 mode helt fra starten av. Jeg spiller på 1999 nå, men vet fortsatt ikke hva som egentlig er forskjellig fra "vanilla".

 

Går for den achievementen "Spill hele spillet på 1999 mode uten å kjøpe noe fra one-dollar vendor" i samme slengen, og hittil har jeg ikke hatt store problemer.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om vanskelighetsgrad, hentet akkurat spillet på game og duden sa at man burde spille på hard og ikke medium og noen anmeldelser gav nesten "trekk" for å spille på medium da det var for lett, og hard var der balansen lå.

 

Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

Når vi snakker om vanskelighetsgrad, hentet akkurat spillet på game og duden sa at man burde spille på hard og ikke medium og noen anmeldelser gav nesten "trekk" for å spille på medium da det var for lett, og hard var der balansen lå.

 

Noen som vet noe mer om dette?

 

Helt tydelig at det er Hard som gjelder ja, ihvertfall om man har spilt litt fps`er før.

 

http://www.pcgamer.com/2013/03/25/bioshock-infinite-hard-difficulty/

Lenke til kommentar

Etter de første timene med spilling. Wow...

Et spill som virkelig setter stemningen og med karakterer og miljø som gjør spillet levende!

Tipper det blir utrulig mange gode timer for de som er fan av serien :)

 

Hadde det bare ikke vært for lineært og altfor mørkt for min smak så hadde jeg nok hevet meg rundt igjen^^

Lenke til kommentar

Etter første timen med spillet har jeg ingen anelse om hvem jeg er, hvorfor jeg måtte dra dit jeg skulle eller hva huleste foregår i Colombia verdenen der. Virker som det er noe rasisme som foregår men det rare er alle kreftene man får og den du spiller bare godtar det som om det er normalt .....

 

Vært jævlig lineært sålangt. Det er stemning uten tvil, det ser flott ut men det har bare vært typisk fps shooter hittil noe som blir veldig kjedelig i lengden. Håper spillet har mye mer å by på.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg har fått en kode som ikke har blitt løst inn på steam enda :) Skulle gjerne bytta den bort, men desverre ingen som at mulighet for det.

 

Bare lurte på hva dere hadde gjort!

 

Edit: Burde ikke klage, siden jeg fikk dem gratis, men sånn er det :p

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Sier et par ord om mine inntrykk: Spillmagi i høy klasse! Viss det fortsetter i dette tempoet, så kommer jeg vel til å falle død om :p

Alt har klaffet, storyen, lydene, atmosfæren, visuelle stilen (på PC såklart)!!

 

Er dette jeg frykter mange henger seg opp i. Selvsagt er disse tingene viktig men du glemmer det viktigste elementet med et "spill, er ikke det spillbarheten ? Du kan ha verdens råeste historie for min del, men hvis jeg må plaffe ned tankeløse fiender om og om igjen uten noe mål og utfordring så ødelegger det spillet for min del.

 

Aner ikke om spillet er slik, har bare spilt 1 time sålangt. Ser helt klart at atmosfæren i spillet er nydelig men samtidig kan jeg også se at det er nærmest ingen frihet i spillet til å bevege seg og alt av akrobatikk du gjør er skripta. Du kan ikke hooke deg til hva som helst i luften, alt er veldig styrt hvor du kan gå. Det er mange muligheter som blir misset i spillet sålangt. Da blir det litt feil å gi det 10/10 .....

Lenke til kommentar

Fant ikke ut hvordan man spiller på 1999 mode så jeg spiller på hard :)

Om man kan aktivere den vanskeligstgraden så gidder jeg ikke slette saven min!

Er så godt igang allerede!

Det var en kode man aktivert på hovedmenyen.

Likså godt at du ikke fikk spilt den vanskelighetsgraden, den gjør begynnelsen veldig vanskelig, spesielt når man ikke kan noe av spillet ennå.

 

Edit1: Fyfaen for et herlig spill så langt, storkoser meg med det meste.

 

Edit2: Noen som har et 6950 kort? Hvordan er ytelsen hos dere?

Lenke til kommentar

Jeg må si grafikken er kul, spesielt grafikken på hun jenta, minner meg ekstremt om dreamworks og pixar animasjons filmer, hvordan de har veldig kompliserte ansikts utryk som er veldig naturlige. Første gang man liksom ser ansiktet hennes og hun gjør div grimaser var det litt sånn Wow, dette var veldig likt dyre animasjons filmer.

Lenke til kommentar

Digger spillet så langt.

 

 

Men én ting som irriterer meg litt, bildet er veldig "blurry". Er det noen andre som har lagt merke til det? Akkurat som det ligger et slags støvfilter over skjermen hvis dere forstår.

 

Spillet spillet på PC, 1080P med alt på fullt unntatt skygger.

Lenke til kommentar
Sier et par ord om mine inntrykk: Spillmagi i høy klasse! Viss det fortsetter i dette tempoet, så kommer jeg vel til å falle død om :p Alt har klaffet, storyen, lydene, atmosfæren, visuelle stilen (på PC såklart)!!

 

Dette er helt rått! Verdenen som ligger for våre føtter her ser bare så vanvittig bra ut. Liker stilen, og den herlige musikken som traller på radioen etc. Spiller selv på hard, og med nestena alt på fullt. For 250 kroner er dette win,win,win og atter win!

 

Gleder meg til å fortsette i morra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...