Gå til innhold

Eksplosjon i Stockholm - Diskuter hendelsen


Anbefalte innlegg

De som støtter terrorisme må tas. Hovedbidragsyterne er regimer som Iran og Saudi.
Og det var USA som startet Al Quaida og trente opp Bin Laden. Skal vi knuse USA?
Nei, og du kan ta med deg crackpot-teoriene dine til UFO-forumet.
HUH? Benekter du at CIA under den russiske invasjonen i Afghanistan samlet mujahedin i Al Quaida og trente opp folk som Osama Bin Laden?

 

http://www.guardian.co.uk/uk/2005/jul/08/july7.development

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tragiske med denne saken er hvordan han egenhendig bidrar til å føkke opp alt som har med integrering, kulturell inveving eller hva pokker dere vil kalle det. Ved å gjøre noe så patetisk som å sprenge seg selv, opptrer han ikke som noen nobel eller edel martyr. Bare en forvirret drittunge.

 

Fortsetter det slik, kommer den eneste martyrdommene muslimene blir utsatt for, til å være når de står på barikadene i ghettoene og blir klubbet ned av hvitskaller.

Lenke til kommentar
Egenlig rart "disse utlendingene" ikke har begynt å ta igjen før nå, hvis man ser på historikken..
Er du nå så sikker på at de ikke bare har begynt å "ta igjen", men faktisk begynte?

Nei, de gjorde ikke det. På slutten av 70 tallet og et stykke videre var det vel knapt noen dussin pakistanske pizzabakere her. Men var åpenbart tiltrekkelig antall for at rasistiske organisasjoner som Folkebevegelsen mot innvandring og Nasjonalt Folkeparti satte i gang svineriet sitt. (senere også Bootboys og Blood and Honour, etc.)

 

Ikke bare innvandrere som var den utpekte fienden, men også personer/organisasjoner på venstresiden.

 

For å nevne noe;

 

1977 - Oktober bokhandel i Tromsø sprengt i luften av et medlem fra Nasjonalt Folkeparti

 

1979 - Norsk Front medlem kastet bombe inn i 1. mai toget i Oslo og skadet en person

 

1985 - Grunnleggeren av Boot Boys sprenger Nor-Moskeén i Frognerveien med dynamitt og skader en kvinne

 

1988 - Arne Myrdal (Folkebevegelsen mot innvandring) dømmes til 1 års fengsel etter at politi beslagla 7 kg. dynamitt og planer om å sprenge et asylmottak hjemme hos ham

 

Utover det har det vært diverse brannbomber mot kebab-kiosker og andre butikker drevet av innvandrere.

 

- så nei, var ikke muslimer som bringte bomber & dynamitt til Norge..

 

Og nå er bildet blitt enda mer komplisert, siden Bush & Co dro vesten inn i sin egen agenda. Det meste kan skje.

 

Rasister innbiller seg de skal "redde landet" men den hatefulle ideologien de har innabords gjør bare skade på fedrelandet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter på ingen måte han som sprengte seg selv i lufta i Sverige og ser ingen hensikt med det heller. Ville bare at dere skulle tenke over en ting:

Jeg kommer opprinnelig fra Tsjetsjenia. Jo, i året 2000 var det noen russiske soldater som trengte seg inn i nabohuset vårt. De var ute etter "terrorister". Det som skjedde i det huset den dagen var at faren ble holdt igjen sammen med sine 2 sønner av soldater, mens de andre drev å voldta søstera dems i naborommet. Når faren og sønnene ikke tålte å høre mer av gråten, prøvde de å gjøre noe, men ble som følge drept, og jenta også. Samme dagen kom moren hjem og så det hele.

Hva kan hun gjøre da? Gå til politiet? Gå til regjeringen? Gå til media? Det var absolutt ingen hjelp for henne å få. Ingen rettferdighet! 6 måneder senere hører jeg om at hun sprengte seg selv ved en militærpost i Grozny..

Eg støtter på ingen måte de som sprenger seg, men jeg skjønner dem. Det tror jeg ikke dere gjør, for dere har aldri vært bort i noe ordentlig krig og TOTALT urettferdighet. Og det blir dumt å påstå at det er muslimer som skaper faenskap, bare fordi dere den ene siden av saken.

Lenke til kommentar

Muslimene synes det er greit å ha slike som dette . De sprer frykt og gjør det lettere å kreve delt svømmeundevisning og masse andre ting. Det er en del av bildet at man har disse som ofrer seg og det er klart at vestlige samfunn er noe som er vederstyggelig og som skal overtas.

 

Islam er en trussel mot oss. Når skal politikerne og folk flest slutte å dra laksen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Hva kan hun gjøre da? Gå til politiet? Gå til regjeringen? Gå til media? Det var absolutt ingen hjelp for henne å få. Ingen rettferdighet! 6 måneder senere hører jeg om at hun sprengte seg selv ved en militærpost i Grozny..
Hva om for eksempel Sverige mottok henne og ga henne beskyttelse. De gir henne hus og penger å leve for og gir henne muligheter hun ikke har hatt før. Hva ville du da sagt om hun hadde sprengt seg selv og prøvd å drepe så mange svensker som mulig?
Lenke til kommentar

Da hadde jeg vært evig glad på hennes vegne, og det hadde hun nok også. Jeg fortalte ikke denne historien for å beskytte han tullingen som sprengte seg selv i Sverige, for jeg skjønner ikke helt hva han skal fram til.

Det som irriterte meg var innlegg til noen brukere her som mente at muslimer sprengte seg selv i lufta fordi det står i Koranen og alle muslimer dreper uskyldige folk.

Det jeg skal fram til er at selvmordsbombing er dumt, men noen ganger så er det den eneste veien for å oppnå noe som helst rettferdighet( og da mener jeg i krigsfeltet og ikke i Sverige eller Norge).Det skjønner ikke noen her for dem ha r aldri vært utsatt for noe slikt. Så trekker mange konklusjonene sine ut ifra alt det media kommer med. Og hva sier media? Jo: muslimer er bad= vi er good..

Lenke til kommentar

Og her ser man hva som skjer når man forstyrrer folk som "laser turken" i jobben sin, aldri distraher enn mann som jobber.

 

 

Men nei, jeg heller skjønner ikke hvorfor de gjør det her, skjønner de liksom vil ta igjen, men det hjelper lite, vi bare ler av de, npnp liksom.

Men det er slik man får når man blander seg inn med kjeltring pakk å anna dritt, bygg en mur ett sted, samle alle slike så kalte "folk" også legg lokk på, da blir det stille.

Tidenes fail bombing da, det skal han ha, Guinness rekord bok neste for tidenes mest fail bombing ever.

Lenke til kommentar

Samle alle slike "folk" og legg lokk på?

Utrolig hvor raskt dere glemmer Hitler og det han gjorde mot jødene og alle som avvek fra hans bilde av hvordan noen skal se ut. Var vel noen som foreslo det samme som nevnt over.

 

Disse selmordsbomberne har ingen lojalitet mot noen. For dem er alle like villfarne. I deres øyne er muslimer overalt på lik linje med de vantro når de støtter krigen mot terror. Det er det som gjør at de i sine øyne kan forsvare å sprenge bomber i travle handlegater i Pakistan og Irak.

Bare i 2008 ble 899 personer drept i Pakistan av selvmordsbombere. Det er 899 MUSLIMER, bare fordi Pakistan velger å støtte Nato og USA, og er dermed en forræder.

 

Censur-Sveriges tidningar vågar inte låta folket kommentera artiklarna :mad:

Du ville vel veldig gjerne poste din typiske: "Drep alle muslimene" setning?

Lenke til kommentar

Hvem er "alle" og hvem er "de"?

Antar jo at du mener vestlige og muslimer, men det blir litt store ord å ta i sin munn.

"Alle" som i de fleste. "De" altså innvandrere. Du skjønte vel såpass?

 

 

Igjen hvem er egentlig de?

"Lukter dritt" sier du. Opplever stadig vestlige som stinker svette. Det er next-to dritt i min ordbok.

"Voldtar" - de meste av voldtekter som skjer her i landet er hjemmevoldtekter, av norske menn.

Hvem var "de" igjen?

Selvfølgelig kan alle stinke svette. Men disse folka lukter av krydderet mat også...og det er ikke rart disse lakendyrene lukter dritt når de kler seg i 5 lag med svarte gardiner, midt på sommeren.

 

"Normale vestlige folk" - Alt fra Hitler, Charles Manson, Thomas Quick til Stig Amadeus er vestlige. Ville ikke funnet på å kalt dem for normale ihvertfall.

Tenkte på folk fra vår tid da, ikke Hitler, lol. Du trenger jo ikke trekke ut de få psycho folka. :)

 

Kan det være steinaldergreier i sandniggerland? Og hvor er sandniggerland?

Og skrives ikke egennavn som land med stor forbokstav? Altså Sandniggerland! Eller er ikke norsk skiftspråk så viktig? Språket vårt er jo aller høyest grad vår kultur og noe som vi bør søke å ivareta.

Steinaldergreier = Slik de gjorde i gamle dager. For eksempel å steine folk (fordi personen ble voldtatt? Hallo?)

Sandnigger: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sand+nigger

Jo, egennavn skrives med stor forbokstav. Men så vidt jeg vet er det ikke noe ekte sted som heter Sandniggerland, men bare et begrep jeg brukte for å forklare hvor jeg mener.

Er helt enig i at språket vårt må ivaretas. Er det da rart at jeg er redd når Norges språk blir overtatt av kebabnorsk?

 

Hva er en ""rasist""? Er det folk som egentlig ikke er rasister men som du liker å kalle det?

:)

"Rasister" = De som ikke liker at Norge blir overtatt av innvandrere. Altså de fleste. Man blir jo kalt for rasist uansett hva man gjør i disse dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...