Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om hvordan det blir med maks lvl, om det blir flere? Regner vel med at de kommer til å sette nytt maks nivå etter en stund.

 

Expansion packs vil øke makslvl.

 

Klar over dette, var vel egentlig det eg lurte på. Om de komme til å legge ut Expansion Packs, siden det så fort å bli lvl 50 burde de ikke vente 7-8 måneder på å komme med en. Lurer virkelig på hvordan de legge den opp, Nye planeter, nye story mission osv.

 

De burde ikke vente 8måneder med å få høyere max level? Skjønner ikke helt den. Vil nå heller ha massevis å gjøre på level 50 enn 5 level til og ikke noe endgame for level 55. Det er vist tynt nok nå som folk er blitt 50 allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det, men er kjedelig å spille en class som suger og ingen vil ha i raids. Vet at de blir å oppdatere klasser etterhvært, kan vel vente... Når får jeg full face helmets, eller hoods som maruader? Er lei av de som bare dekker nakken og munnen :@ Er lvl 16

Pro: Masse AOE - Death from above er bare awesome!, Mako og Blizz :love: , kan specce dps eller heal, eneste story til nå jeg føler jeg jobber for meg selv.

Con: Litt squishy uten healer. 1 Minute cooldown på DfA ( :p )

Takker! ;)

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Vet det, men er kjedelig å spille en class som suger og ingen vil ha i raids. Vet at de blir å oppdatere klasser etterhvært, kan vel vente... Når får jeg full face helmets, eller hoods som maruader? Er lei av de som bare dekker nakken og munnen :@ Er lvl 16

Pro: Masse AOE - Death from above er bare awesome!, Mako og Blizz :love: , kan specce dps eller heal, eneste story til nå jeg føler jeg jobber for meg selv.

Con: Litt squishy uten healer. 1 Minute cooldown på DfA ( :p )

Takker! ;)

 

Er vel isåfall bare å kjøpe orange stuff som er beregnet for andre medium armor klasser som du liker utseende på bedre og bytte mods i dem? :) valgene blir uansett bedre når du kommer opp i level.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Trailer til første storpatch

Er det bare meg som synes den så utrolig lame ut? Zombier passer bare ikke inn i star wars universet i det hele tatt...

Enten bruk en Item Mod-stasjon, eller så er det vel Ctrl+høyreklikk på gjenstandene for å åpne modifikasjonsmenyen. Der kan du dra modifikasjoner ut av gjenstanden (koster creditzzzz!), eller sette inn (eksisterende modifikasjon blir ødelagt)

Takker :) Håper det ikke koster for mye siden jeg sparer til mount skill for lvl 25

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...