Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man interessert i å lage en skikkelig guild, tar man en titt på forskjellige "kallenavn" grupper har hatt i Star Wars-universet.

 

Det er det jeg prøver ut, men det er lite info om The Old Republic og grupperinger på den tiden. Ihvertfall på Wookieepedia.

 

 

Forresten, tidsepoken vi er inne i her det er: The Great Galactic War ikkesant?

Lenke til kommentar
Har jo sett mange som er ganske heavy RP'ers. De står i Republic Fleet's cantina og /say-prater. "lol-ler" litt noen ganger av dem, for så å tenke; hmm, det må jeg teste ut ^^

 

Jeg har aldri skjønt det der helt. Hvorfor er det så mange som bare står i kantina og snakker med hverandre når de RPer? RP burde være mye mer enn det. Husker jeg og to andre surret rundt i Rift og gjorde en hel drøss quests, og vi var IC hele tiden så langt det lot seg gjøre. Det var mye mer moro enn å bare stå og prate. ;) (og da mener jeg at 90% av alt vi sa var i /say.)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Har jo sett mange som er ganske heavy RP'ers. De står i Republic Fleet's cantina og /say-prater. "lol-ler" litt noen ganger av dem, for så å tenke; hmm, det må jeg teste ut ^^

 

Jeg har aldri skjønt det der helt. Hvorfor er det så mange som bare står i kantina og snakker med hverandre når de RPer? RP burde være mye mer enn det. Husker jeg og to andre surret rundt i Rift og gjorde en hel drøss quests, og vi var IC hele tiden så langt det lot seg gjøre. Det var mye mer moro enn å bare stå og prate. ;) (og da mener jeg at 90% av alt vi sa var i /say.)

 

Når jeg går inn for å RP litt, så gjør jeg gjerne det i combat/party osv osv. Man får ikke så mye ut av det å stå i kantina og prate, bortsett fra å fortelle om hvor man har vært/skal og blitt kalt inn av Jedi Order osv osv.

 

"i just gained a new Padawan, she's quite usefull, but rushes abit to much into fights." som kan bli sagt i kantina, eller

 

"Have at thee!" Ute i krig :D ^^ Nei, men man kan ta party lett i RP her i SWTOR, da det er godt med story gjennom alle flashpoints og groups generelt :)

Lenke til kommentar

Andre som sliter med loadingtider? AoC på labtoppen min virker jo som speedy gonzales i forhold.

 

Det virker som den stopper på 20 eller 30¤% ganske ofte ja. Det gjorde den ikke like mye før, så det er nok en bug de har introdusert i en av de siste patchene... ta det med ro, det fikser seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...