Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Sage greit å spille selv om en spiller solo?

 

absolutt. Du meier ikke ned grupper med mobs like fort som f.eks mercenary, (hvertfall ikke før lvl 25 som jeg er), men god survivability. Bare husk å bruke shield på det selv når du kan. Er det en ting du ikke er, så er det tanky :D

Lenke til kommentar

Er Sage greit å spille selv om en spiller solo?

 

Ja, men jeg sleit litt 45+. Bosser begynner å bli nasty, brukte en range tank (du får se hvem det er selv :p) og han må heales innimellom. noen ganger går han rett ned, og da å overleve selv kan være vrient. du er sinnsykt squisy. Force Armour er din beste venn..

 

Men nå var jeg full healing-specced. du kan gå dps som vil mest sannsynlig gjøre det hele mye mye lettere, og muligens bruke en healing companion. (har ikke brukt disse og dermed har du sugent gear og healer 100-200 -_-)

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på luftballongen i Tattooine, som leder til TO datacrons. Turen tar 20 minutter hver vei, og med meg har jeg en død sith.

 

Tullingen prøvde å kaste meg av ved påstigelse. Og det klarte han. Men han tenkte nok ikke særlig på FORCE LEAP, som gjorde at jeg landet på han. Tenker jeg tar en Force Statis + Force Push når han våkner til live igjen... :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...