Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Tror jeg endelig har funnet drømmeklassen min. Etter en lvl 50 sorc og et par andre på 20-30, har jeg nå funnet enorm glede i min Powertech. Herlig kombo av tanking, dps og massevis av "leketøy". Utrolig gøy også å se medaljene komme lettere inn i PvP, da jeg stort sett har spilt mye tank i tidligere spill (bortsett fra wow, der det ble lite tanking på høyt raid nivå).

 

Noen andre Powertechs der ute som er enig i at vi spiller en fantastisk morsom klasse? ;-)

Ikke si sånt, når jeg gikk for Mercenary da :cry: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig betyr ikke at det ikke er moro

 

Dessuten er de ikke dårlige, de er bare litt vanskeligere å bruke rett, men når du får litt utstyr knøvler de det meste rundt seg i PvP.

 

I PvE vil rene melee classer alltid være svakere enn ranged classer, ikke noe å bry seg om om du ikke er i de guildene som konkurrerer om World Firsts.

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Dårlig != Ikke moro

 

Dessuten er de ikke dårlige, de er bare litt vanskeligere å bruke rett, men når du får litt utstyr knøvler de det meste rundt seg i PvP.

 

I PvE vil rene melee classer alltid være svakere enn ranged classer, ikke noe å bry seg om om du ikke er i de guildene som konkurrerer om World Firsts.

ahh. Saa vanskelig aa velge klasser...

Lenke til kommentar

Det er fire hovedklasser på hver side, og alle deler seg inn i to avanserte klasser. Hver hovedklasse kan lære seg å heale, så det er ikke noe problem å få tak i healere, stort sett. Jeg vil anbefale å spille sånn du vil spille, ikke sånn "alle andre" vil du skal spille. Liker du ikke healing? Drit i det og gjør heller noe du selv vil. Selv har jeg en Jedi Sage som fokuserer på telekinese, og har bare de aller enkleste healing-greiene, til tross for at det er en healer-klasse om vi tenker tradisjonelt. ;)

 

Jeg har opplevd (i gode gamle dager) at druids og shaman måtte heale etter mas i grupper og at fury warrior ikke kom på tale i guilds osv. Rogue var enkelt og greit. Take it or leave it.

 

For bare gjøre det klart at jeg kun er speca DPS og vil ikke heale. Noe jeg ikke liker og er lite energieffektiv siden jeg ikke satser på det.

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar

Jeg gir rett og slett opp med aa velge klasse selv... Har hatt dette problemet i det andre mmorpg jeg spillte :p Klarer ikke aa bestemme meg. Jeg vil vere en god DPS fyr, som ikke er saa squishy at jeg ikke kan hantere mindre enn 3-5 mobs om gangen. range/melee spiller ikke noen rolle. Vil vere godt likt hos PvE raids osv. Vil ogsaa ikke ha en for ensformig klasse, men jeg tolererer en god del. Noen forslag? :)

Lenke til kommentar

Jeg gir rett og slett opp med aa velge klasse selv... Har hatt dette problemet i det andre mmorpg jeg spillte :p Klarer ikke aa bestemme meg. Jeg vil vere en god DPS fyr, som ikke er saa squishy at jeg ikke kan hantere mindre enn 3-5 mobs om gangen. range/melee spiller ikke noen rolle. Vil vere godt likt hos PvE raids osv. Vil ogsaa ikke ha en for ensformig klasse, men jeg tolererer en god del. Noen forslag? :)

Vil du være godt likt i raids så roll healer eller tank, dps er det alltid mye mer enn nok av i alle mmos. Spill det du syns er gøy

Lenke til kommentar

Det er fire hovedklasser på hver side, og alle deler seg inn i to avanserte klasser. Hver hovedklasse kan lære seg å heale, så det er ikke noe problem å få tak i healere, stort sett. Jeg vil anbefale å spille sånn du vil spille, ikke sånn "alle andre" vil du skal spille. Liker du ikke healing? Drit i det og gjør heller noe du selv vil. Selv har jeg en Jedi Sage som fokuserer på telekinese, og har bare de aller enkleste healing-greiene, til tross for at det er en healer-klasse om vi tenker tradisjonelt. ;)

 

Jeg har opplevd (i gode gamle dager) at druids og shaman måtte heale etter mas i grupper og at fury warrior ikke kom på tale i guilds osv. Rogue var enkelt og greit. Take it or leave it.

 

For bare gjøre det klart at jeg kun er speca DPS og vil ikke heale. Noe jeg ikke liker og er lite energieffektiv siden jeg ikke satser på det.

 

Det var i gode, gamle dager i et helt annet spill. I Old Republic handler det mest om å spille som du selv vil. I stedet for å ha en egen healer-klasse som i de fleste andre sånne spill kan alle heale, og nettopp derfor trenger ingen å heale heller. Jeg spiller ikke PvP, men i PvE er det viktigste å ikke være ubrukelig i grupper. I stedet for å tenke over hvilken rolle klassen har i en gruppe bør du tenke over hva du vil gjøre. Er du Jedi Sage og vil heale? Spec for det. Vil du heller være DPS? Spec for det i stedet. I teorien kan du nok tanke også med en Jedi Sage om du går inn for det. (Jedi Sage er bare et eksempel, selvsagt.)

 

Btw noen som har hørt noe om patchen i morra? Hørte noen si det kommer en ny planet?

Lenke til kommentar

Btw noen som har hørt noe om patchen i morra? Hørte noen si det kommer en ny planet?

 

Ingen ny planet, men nytt FP.

 

Ellers ligger patchnotes åpent på testserver sidene og første utkastet til 1.1 patch har ligget en liten stund nå.

 

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=141695

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=173371

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...