Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja hvorfor ikke, i Star Wars-filmene forstår jo alle hverandres merkelige språk likevel. Så det skulle ikke være noen hindring for at du som republic ikke skulle forstå Empire-folkene i general.

Men jeg tror Empire har sin egen general-chat som republic ikke ser.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg må prøve ut dette spillet. Har gjort litt research og som gammel classic WoW rogue, ligger "concealment operative" nærmest mitt hjerte.

Ønsker ikke å gå på en smell her, er det forventet at en op av og til må være healer i grupper uansett spec?

Da går jeg heller assassin, kan ikke fordra healing..

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere ganger at general chat og lignende spenner seg over alle instanser, men folk bryr seg tydeligvis ikke.

 

Tror du kan prate med den andre siden også, men bare i /say og slikt.

Har ikke sett deg skrive det, men nå vet jeg det :p Takker. Nummeret øvert til høyre sier vel bare hvor mange spillere det er i din instanse på den planeten, right?

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere ganger at general chat og lignende spenner seg over alle instanser, men folk bryr seg tydeligvis ikke.

 

Tror du kan prate med den andre siden også, men bare i /say og slikt.

Har ikke sett deg skrive det, men nå vet jeg det :p Takker. Nummeret øvert til høyre sier vel bare hvor mange spillere det er i din instanse på den planeten, right?

 

Det nummeret står oppe til venstre hos meg, men ja, det stemmer.

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere ganger at general chat og lignende spenner seg over alle instanser, men folk bryr seg tydeligvis ikke.

 

Tror du kan prate med den andre siden også, men bare i /say og slikt.

Har ikke sett deg skrive det, men nå vet jeg det :p Takker. Nummeret øvert til høyre sier vel bare hvor mange spillere det er i din instanse på den planeten, right?

 

Det nummeret står oppe til venstre hos meg, men ja, det stemmer.

oops høyre* :p Takker.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg må prøve ut dette spillet. Har gjort litt research og som gammel classic WoW rogue, ligger "concealment operative" nærmest mitt hjerte.

Ønsker ikke å gå på en smell her, er det forventet at en op av og til må være healer i grupper uansett spec?

Da går jeg heller assassin, kan ikke fordra healing..

 

Jeg spiller Scoundrel, som er mirror klassen på Republic siden. Du blir spurt hele tiden "Healer?", men det er nok ingen som forventer det av deg. Bare gjør det klart for folk at du er dps, og du er helt klart en verdig dps klasse i min erfaring enn så lenge. Og fantastisk artig klasse å spille, to scoundrel en tank og en healer i en gruppe så feier man ned alt med minst 2 cc per gruppe man puller, gjerne opp til 5-6 CC i et minutt om man har med en Sage som healer.

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere ganger at general chat og lignende spenner seg over alle instanser, men folk bryr seg tydeligvis ikke.

 

Tror du kan prate med den andre siden også, men bare i /say og slikt.

Har ikke sett deg skrive det, men nå vet jeg det :p Takker. Nummeret øvert til høyre sier vel bare hvor mange spillere det er i din instanse på den planeten, right?

 

Det nummeret står oppe til venstre hos meg, men ja, det stemmer.

oops høyre* :p Takker.

 

Igjen; venstre :!:

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere ganger at general chat og lignende spenner seg over alle instanser, men folk bryr seg tydeligvis ikke.

 

Tror du kan prate med den andre siden også, men bare i /say og slikt.

Har ikke sett deg skrive det, men nå vet jeg det :p Takker. Nummeret øvert til høyre sier vel bare hvor mange spillere det er i din instanse på den planeten, right?

 

Det nummeret står oppe til venstre hos meg, men ja, det stemmer.

oops høyre* :p Takker.

 

Igjen; venstre :!:

wow tror ikke jeg er helt våken...

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg må prøve ut dette spillet. Har gjort litt research og som gammel classic WoW rogue, ligger "concealment operative" nærmest mitt hjerte.

Ønsker ikke å gå på en smell her, er det forventet at en op av og til må være healer i grupper uansett spec?

Da går jeg heller assassin, kan ikke fordra healing..

 

Jeg spiller Scoundrel, som er mirror klassen på Republic siden. Du blir spurt hele tiden "Healer?", men det er nok ingen som forventer det av deg. Bare gjør det klart for folk at du er dps, og du er helt klart en verdig dps klasse i min erfaring enn så lenge. Og fantastisk artig klasse å spille, to scoundrel en tank og en healer i en gruppe så feier man ned alt med minst 2 cc per gruppe man puller, gjerne opp til 5-6 CC i et minutt om man har med en Sage som healer.

 

Det er fire hovedklasser på hver side, og alle deler seg inn i to avanserte klasser. Hver hovedklasse kan lære seg å heale, så det er ikke noe problem å få tak i healere, stort sett. Jeg vil anbefale å spille sånn du vil spille, ikke sånn "alle andre" vil du skal spille. Liker du ikke healing? Drit i det og gjør heller noe du selv vil. Selv har jeg en Jedi Sage som fokuserer på telekinese, og har bare de aller enkleste healing-greiene, til tross for at det er en healer-klasse om vi tenker tradisjonelt. ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er de ulike tank-klassene opp mot hverandre?

 

Jeg spiller en Jedi Guardian som er lvl 28, og jeg er mildt sagt skuffet over hans muligheter til å tanke.

 

Jo, han kan ta en bråte med bank, men så langt har jeg ingen evner som genererer høy trussel, og jeg har kun én taunt.

 

Det kommer en evne som genererer høy trussel på lvl 30 riktignok (i talentreet), og den ene stance'n øker forsåvidt trussel.

 

 

 

Har Vanguards eller Shadows det noe bedre? Jeg tenker da i all hovedsak på evner for å få aggro.

 

 

-Deluze

 

 

Edit:

Det er fire hovedklasser på hver side, og alle deler seg inn i to avanserte klasser. Hver hovedklasse kan lære seg å heale, så det er ikke noe problem å få tak i healere, stort sett.

 

Jedi Knight og dens imperiske brødre/søstre kan ikke heale, uansett hvordan du bygger de. Eller har jeg oversett noe? Jedi Sentinel healer vel noen smuler med noen evner, men healer er de vel ikke?

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

Tror jeg endelig har funnet drømmeklassen min. Etter en lvl 50 sorc og et par andre på 20-30, har jeg nå funnet enorm glede i min Powertech. Herlig kombo av tanking, dps og massevis av "leketøy". Utrolig gøy også å se medaljene komme lettere inn i PvP, da jeg stort sett har spilt mye tank i tidligere spill (bortsett fra wow, der det ble lite tanking på høyt raid nivå).

 

Noen andre Powertechs der ute som er enig i at vi spiller en fantastisk morsom klasse? ;-)

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...