Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Tenkte aldri jeg skulle falle tilbake til 100% geeky mode igjen, men dette spillet har sannelig aktivert den modusen. Kommer sikkert til å sikle mens jeg spiller SWTOR på tirsdagen. Var egentlig bare idiotisk å teste betaen, man ble jo helt superhekta. Før betaen var jeg ufattelig skeptisk, tenkte ikke å kjøpe det engang. Men så kom betaen og jeg ble mindblown .... gah.

 

Var helt motsatt her, var veldig positiv og kjøpte spillet pre-ordered av den grunn. Trudde det skulle være enormt bra nesten 10 år etter WoW. Men så kom betaen og meh! Så nå sitter jeg her med et spill jeg ikke syntest var noe. Kommer så klart til og spille det en stund uansett. Har stoppet alle subs i andre mmos untatt DCuo.

 

En annen ting, det står jeg ikke har noe aktiv sub, jeg har kjøpt spillet og registrert koden. Når jeg åpner launcheren står det ikke aktiv sub, jeg klikker linken og blir linket til en side det står jeg allerede har aktivert koden. Men må jeg starte en sub utenom eller barre vente på mail nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje dumt spørsmål, men siden jeg ikke er i form til å google stort: Er det gitt ut noen form for serverliste enda? Og heter det bare servere, eller har det fått et kallenavn alla "shards" på rift f.eks? Takker for svar

 

Het bare servere i betaen. "Shards" er uttrykk de har brukt for å beskrive fasingen de bruker ved launch for å hindre overbefolkning. Men de har sagt at de vil gi ut serverliste før både early access og launch.

 

Personlig tror jeg kanskje vi som kjører early access har en "fordel", i det at early access serverne vi ruller på vil være fulle av hardcore geeks og beta testere mens serverne som legges til for vanlig launch vil være fulle av... vel... vanlige spillere :)

 

EDIT: For PVP kan selvsagt dette ha motsatt virkning. Kanskje lurere å rulle PVP på servere som legges til senere... hvis man liker å facerolle newbs :p

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Når får vi egentlig vite når early access starter? Altså ikke 13. Desember, men når vi faktisk kan starte å spille selv.

får vite det samme dag som man får tilgang leste jeg i går

 

Jepp... får visst en epost når du har tilgang. Så det er bare å spamme F5 på innboksen på tirsdag etter klokken 13.00

Lenke til kommentar

En annen ting, det står jeg ikke har noe aktiv sub, jeg har kjøpt spillet og registrert koden. Når jeg åpner launcheren står det ikke aktiv sub, jeg klikker linken og blir linket til en side det står jeg allerede har aktivert koden. Men må jeg starte en sub utenom eller barre vente på mail nå?

 

Som nevnt tidligere så har du registrert preorder, men ikke spillet. Inntil du har registrert spillet (beviset på at du har faktisk kjøpt spillet) med koden som følger med selve spill esken har du ingen aktiv sub.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting, det står jeg ikke har noe aktiv sub, jeg har kjøpt spillet og registrert koden. Når jeg åpner launcheren står det ikke aktiv sub, jeg klikker linken og blir linket til en side det står jeg allerede har aktivert koden. Men må jeg starte en sub utenom eller barre vente på mail nå?

 

Som nevnt tidligere så har du registrert preorder, men ikke spillet. Inntil du har registrert spillet (beviset på at du har faktisk kjøpt spillet) med koden som følger med selve spill esken har du ingen aktiv sub.

 

Takk skal du ha!

 

Jeg har bestilt på Origin da, trodde det var online, som i at jeg ikke får noe spilleske.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Tenkte aldri jeg skulle falle tilbake til 100% geeky mode igjen, men dette spillet har sannelig aktivert den modusen. Kommer sikkert til å sikle mens jeg spiller SWTOR på tirsdagen. Var egentlig bare idiotisk å teste betaen, man ble jo helt superhekta. Før betaen var jeg ufattelig skeptisk, tenkte ikke å kjøpe det engang. Men så kom betaen og jeg ble mindblown .... gah.

 

Hvor lenge siden du la inn pre-order koden da?

 

Ser selv frem til tirsdag, satser på å komme inn på da jeg registrerte koden 22 juli.

Lenke til kommentar

Tenkte aldri jeg skulle falle tilbake til 100% geeky mode igjen, men dette spillet har sannelig aktivert den modusen. Kommer sikkert til å sikle mens jeg spiller SWTOR på tirsdagen. Var egentlig bare idiotisk å teste betaen, man ble jo helt superhekta. Før betaen var jeg ufattelig skeptisk, tenkte ikke å kjøpe det engang. Men så kom betaen og jeg ble mindblown .... gah.

 

Hvor lenge siden du la inn pre-order koden da?

 

Ser selv frem til tirsdag, satser på å komme inn på da jeg registrerte koden 22 juli.

 

Samme her, 22 juli så vi er nok blant de første tenker jeg.

Satan i perkele som jeg gleder meg .......... hyyyyl

Dette kommer til å bli en gedigen mmo lansering.

2 millioner i beta ... oh yes.

Lenke til kommentar

Uff, har sett tråder andre steder hvor folk diskuterer navnene de skal ha etter launch...

 

Er en som skal kalle seg Flyboy Flyboy Flyboy... altså tittel, navn, og legacy... :dontgetit:

 

Og de driver og ramser lister med ting som går med "Master" tittelen... Master Bater... Master Blaster osv... :nei:

 

Disse folkene kommer hvertfall ikke jeg til å buffe eller hjelpe :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...