Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok siden de åpner allerede 12. Desember så hopper jeg på. Hadde tenkt å vente siden jeg reiser bort den 20, men er jo gammal Star Wars fan så jeg ville jo kjøpt spillet uansett. Tipper det blir Imperial Agent for min del. Litt easymode klasse som har pbaoe stun mot kjipe jedier med sine teite neonlys staver jaja så kan det kanskje hende jeg lager en Obiwannabe consular også da hehe

Lenke til kommentar

For å klare opp litt for de som ikke orker å lese bakover i tråden.

 

Spillet lanseres den 20 Desember. Early access starter 13 desember, og man får tilgang etter "first come, first served" prinsippet. Dvs. at om du registrerte forhåndsbestillingskoden i Juli så får du starte den 13 desember. Registrerer du i dag er det ikke sikkert du får tilgang før den 19 desember.

 

Norske og europeiske butikker starter salget den 15 desember. Amerikanske den 20 desember (om du har bestilt fra Amazon.com... it sucks to be you mtp. postgang i jula + tollbehandling så dukker den neppe opp på denne siden av nyttår)

 

For å spille fra den 20 desember, __må__ du registrere koden som følger med pakken. Preorder koden gjelder __KUN__ for early access og fargesteinen.

 

For de som har kjøpt CE, så får du __IKKE__ tilgang til CE content før du har registrert koden fra pakken. Preorder koden gir __IKKE__ tilgang til dette.

 

Det vil __IKKE__ gis noen form for grace periode den 20 desember om du ikke har mottatt din spillboks med tilhørende kode.

Endret av ShadowMaster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å klare opp litt for de som ikke orker å lese bakover i tråden.

 

Spillet lanseres den 20 Desember. Early access starter 13 desember, og man får tilgang etter "first come, first served" prinsippet. Dvs at om du forhåndsbestile i Juli så får du starte den 13 desember. Bestiller du i dag er det ikke sikkert du får tilgang før den 19 desember.

 

Norske og europeiske butikker starter salget den 15 desember. Amerikanske den 20 desember (om du har bestilt fra Amazon.com... it sucks to be you mtp. postgang i jula + tollbehandling så dukker den neppe opp på denne siden av nyttår)

 

For å spille fra den 20 desember, __må__ du registrere koden som følger med pakken. Preorder koden gjelder __KUN__ for early access og fargesteinen.

 

For de som har kjøpt CE, så får du __IKKE__ tilgang til CE content før du har registrert koden fra pakken. Preorder koden gir __IKKE__ tilgang til dette.

 

Det vil __IKKE__ gis noen form for grace periode den 20 desember om du ikke har mottatt din spillboks med tilhørende kode.

 

Det er tidspunktet for når du registrerte Early Access-key som bestemmer når du slipper inn, ikke når du bestilte.

 

Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Det er tidspunktet for når du registrerte Early Access-key som bestemmer når du slipper inn, ikke når du bestilte.

 

Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code.

 

Rettet. Liten glipp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...