Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Hva hvis jeg ikke får Early Game Access før 19? Har jeg da betalt ekstra for å få spille én dag før gamerelease? -.-

viss du ikke har registrert koden før nå så får du sikkert ikke tilgang før den 19. siden dem fleste har forhåndskjøpt og registrert for lenge siden

Så hva var poenget, da? Å få spille én dag før de andre? Idiotisk...

er vell noe som har blitt sagt veldig lenge at man blirr sluppet in gruppeviss etter når man la in koden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer når spillet er aktivt. Står på min launcher også. Kontoen din er aktiv, den er bare ikke knyttet opp mot spillet enda.

 

Takker for svar :)

 

Blir aktivt når du har lagt inn koden som følger med esken. Du må bevise at du har kjøpt spillet før du kan subscribe :)

 

 

I’d like to recap on a few other key questions and answers:

• There are no plans to ‘region lock’ or ‘IP block’ players from the game. You may experience some latency issues if you’re not playing in a launch territory.

• Anyone who pre-orders The Old Republic and redeems their pre-order code will be eligible for Early Game Access.

• Those eligible for Early Game Access will be able to download the game client before it starts.

There will be a period after launch day in which those who have pre-ordered will be able to continue playing before entering their Game Code. More information on this will be made available closer to launch.

• We will accept credit card payments for subscriptions.

These seem to be the key questions for those who choose to potentially import the game, and hopefully we’ve answered those.

 

We understand many of you are also interested to know the timeframe for release of The Old Republic outside of the initial launch countries, but unfortunately we cannot give you a definitive timeframe right now. As we get closer to our initial launch, hopefully that will change and we’ll be able to give you more details.

 

Punkt nr 4. Dette kan nok mange ha godt av :)

 

(Kilde: http://torwars.com/2011/12/09/the-great-grace-period-controversy/)

 

Edit: Tja, veldig mange som sier noe annet også, så jeg er jammen meg ikke sikker lenger...

 

Det er fra offisielt hold flere ganger bekreftet at det ikke vil bli noen grace periode. Men dette kan enda endre seg med tanke på at Amazon tydeligvis ikke har noen planer om å sende noe som helst før den 20 des.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som Gamezone har fått inn spillene, så noen som vet om de har begynt å sende ut allerede? Ikke hørt noe her enda hvertfall.

 

Sendte mail i går til Gamezone i går, og for de som har bestitl CE får de den inn enten i dag eller i morgen. De sender ut såfort de har den på plass :) De hadde fått inn vanlige versjoner..

 

 

Sendte mail selv tidligere idag, og fikk svar at CE utgaven ventes innpå lager til Mandag, og den vil da bli sendt ut fortløpende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje dumt spørsmål, men siden jeg ikke er i form til å google stort: Er det gitt ut noen form for serverliste enda? Og heter det bare servere, eller har det fått et kallenavn alla "shards" på rift f.eks? Takker for svar :)

Ikke såvidt jeg har hørt, og mener å huske at servers skulle få et eller annet fancy navn. Mulig jeg husker feil på sistnevnte dog. :)

 

Tvilsomt at du må vente så lenge. Har ikke Bioware sagt at 95% av alle som har early access fikk starte den 15 (nå den 13.).

Tror det ble sagt at de som hadde registrert pre-order før 1. september fikk den 15., men dette hørte jeg før de endra EA-datoer.

Lenke til kommentar

Tenkte aldri jeg skulle falle tilbake til 100% geeky mode igjen, men dette spillet har sannelig aktivert den modusen. Kommer sikkert til å sikle mens jeg spiller SWTOR på tirsdagen. Var egentlig bare idiotisk å teste betaen, man ble jo helt superhekta. Før betaen var jeg ufattelig skeptisk, tenkte ikke å kjøpe det engang. Men så kom betaen og jeg ble mindblown .... gah.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte aldri jeg skulle falle tilbake til 100% geeky mode igjen, men dette spillet har sannelig aktivert den modusen. Kommer sikkert til å sikle mens jeg spiller SWTOR på tirsdagen. Var egentlig bare idiotisk å teste betaen, man ble jo helt superhekta. Før betaen var jeg ufattelig skeptisk, tenkte ikke å kjøpe det engang. Men så kom betaen og jeg ble mindblown .... gah.

Enig, og MMORPG tar uendlig lang tid også. Det ruinere livet ditt :( Jævla ninjafaen ass.

Lenke til kommentar

jeg har blitt trukket 50 kr 4 ganger, men har kranglet meg til å få tilbake 2 av de.

Forundrer meg ikke, fikk du dem da?

 

Det er vel "depositumet" på pre-orderen som er trukket, som du betaler for pre-porderen, du får ikke disse igjen om du kansellerer (iallefall ikke i andre nettbutikker jeg har sett).

 

Du skal jo "få igjenn" disse når de trekker resten. Ganske sikker på jeg har krav på å få dette igjenn når jeg har kanselert ordren. Slik jeg har forstått det, så er dette et beløp de trekker for å sjekke at kortet er gyldig. De er ikke deres penger i det hele tatt.

Han jeg snakket med når jeg kanselerte skulle jo ha de 4 siste sifferne på kortet mitt, ganske sikker på dette var for å føre tilbake. Hva skulle de ellers brukt det til?

Men jeg har altså ikke fått dem, skal gi dem litt mer tid.

 

Kortet ditt blir forhåndsautorisert for hele prisen på spillet. Etter 24 timer blir denne forhåndsautoriseringen frigitt, og du blir BARE belastet 50 kr for forhåndsbestillingen. Det resterende beløpet belastes når spillet utgis.

Dog skal ikke jeg ha varen, så jeg kan jo ikke betale 50 kr for noe jeg ikke har fått.

Lenke til kommentar
Kortet ditt blir forhåndsautorisert for hele prisen på spillet. Etter 24 timer blir denne forhåndsautoriseringen frigitt, og du blir BARE belastet 50 kr for forhåndsbestillingen. Det resterende beløpet belastes når spillet utgis.

Dog skal ikke jeg ha varen, så jeg kan jo ikke betale 50 kr for noe jeg ikke har fått.

 

Du betalte 50 kr for å få forhåndsbestille. At du velger å ikke kjøpe varen du har fårhåndsbestilt gjør at du slipper å betale for varen, men gebyret for forhåndsbestilling er der like fullt.

Viktig å skille på at de 50 kronene ikke har noe med varen i seg selv å gjøre, men en tjeneste du har betalt for (som du fikk) men senere selv valgte å frasi deg.

Lenke til kommentar

Ja, slik ser jeg det også. Jeg har dem på tråden snart. De tapte jo ingen penger på meg, men de hadde kanskje litt arbeid.

Hadde de sagt at det kostet 50 kr å avbestille, så skulle jeg gått med på det, men denne "kjøper" jeg ikke.

 

Ja, slik ser jeg det også. Jeg har dem på tråden snart. De tapte jo ingen penger på meg, men de hadde kanskje litt arbeid.

Hadde de sagt at det kostet 50 kr å avbestille, så skulle jeg gått med på det, men denne "kjøper" jeg ikke.

Lenke til kommentar

Virker som Gamezone har fått inn spillene, så noen som vet om de har begynt å sende ut allerede? Ikke hørt noe her enda hvertfall.

 

Sendte mail i går til Gamezone i går, og for de som har bestitl CE får de den inn enten i dag eller i morgen. De sender ut såfort de har den på plass :) De hadde fått inn vanlige versjoner..

 

Kansje jeg skulle ha sett noen sider gjennom denne tråden før jeg sente mail selv til dem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...