Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Hei karer , noen som vet når man kan subscribe dvs sette inn betalingsplan ? Launcheren sier at jeg ikke har noen active subscription på kontoen min ,men når jeg trykker på linken er det ikke noe på kontosiden min som tilsier at jeg kan gjøre dette.

De skal ha stor maintnance i helga så mulig det kommer opp etter det. Hvis ikke så er jeg ganske sikker på at det vil være klart senest på den 16. siden Origin sender ut koder da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet bare at når Empire strikes back kom ut, var det ramaskrik pga ewokene. Lucas putta dem bare inn for å gjøre filmen mere "barnevennlig".

Akkurat som jar-jar i ep.1.

Ewokene dukket ikke opp før Return of the Jedi (Ep. VI). Synes de var morsomme jeg, men kjøpte ikke helt konseptet. Hvordan kunne et vesen som knapt greide stå på bena utvikle seg til et vellykket jaktfolk? Det er viktig at ting henger på greip i film, ellers blir det bare teater.

 

Kunne vært artig med ewoker i spillet, men da for at jeg skulle kunne drive litt target practice på dem med min Imperial Agent. De lager så søte lyder når de kreperer hahahaha!

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har sett den 16 på Origin, kan det stemme?

 

Edit:

For those of you who pre-ordered digital editions of the game from Origin.com, you will be emailed your Game Codes starting December 16, 2011.

 

 

 

 

men... Hvordan skal det gå med tanke på at vi kan få EA den 13.? Trenger vi ikke å taste inn noen koder for EA da eller? Den CD-key'en som følger med spillet gjelder kun ved release altså etter den 20. des?

Det de snakker om den 16. Desember er nødt til å være game codes for RELEASE, altså den koden du må registrere på din konto for å spille på den 20. Desember.

 

ALLE bør ha registrert deres EARLY ACCESS kode på kontoen din allerede. Hvis ikke er dere screwed når det gjelder early access.

 

Edit: Ok kanskje ikke helt "screwed". Men dere bør kjappe dere å registrere early access key på kontoen deres. Om dere ikke har fått de, må dere klage til selger. Men, LES mailene deres nøye. Det er ikke alltid det kommer klart frem og dere har kanskje oversett koden, ikke skum-les! :)

 

Logg inn på kontoen deres og sjekk at det vises som på dette bildet:

1047228.jpeg

Endret av Velkator
Lenke til kommentar

men... Hvordan skal det gå med tanke på at vi kan få EA den 13.? Trenger vi ikke å taste inn noen koder for EA da eller? Den CD-key'en som følger med spillet gjelder kun ved release altså etter den 20. des?

 

Du fikk tilsendt en early access kode da du bestilte spillet, som du legger inn på swtor.com -> pre-order

 

Har du rota bort mailen, kan du hente koden på Origin, velg "vis spilldetaljer" på din preorder.

post-4044-0-25220800-1323461441_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg vet bare at når Empire strikes back kom ut, var det ramaskrik pga ewokene. Lucas putta dem bare inn for å gjøre filmen mere "barnevennlig".

Akkurat som jar-jar i ep.1.

Ewokene dukket ikke opp før Return of the Jedi (Ep. VI). Synes de var morsomme jeg, men kjøpte ikke helt konseptet. Hvordan kunne et vesen som knapt greide stå på bena utvikle seg til et vellykket jaktfolk? Det er viktig at ting henger på greip i film, ellers blir det bare teater.

 

Kunne vært artig med ewoker i spillet, men da for at jeg skulle kunne drive litt target practice på dem med min Imperial Agent. De lager så søte lyder når de kreperer hahahaha!

 

Noe som irriterte meg grønnjævlig med StarWars filmene var den evige brekinga til Ewokene.

Lenke til kommentar

Ewokene dukket ikke opp før Return of the Jedi (Ep. VI). Synes de var morsomme jeg, men kjøpte ikke helt konseptet. Hvordan kunne et vesen som knapt greide stå på bena utvikle seg til et vellykket jaktfolk? Det er viktig at ting henger på greip i film, ellers blir det bare teater.

 

Ting er vel ikke helt kjent for å henge på greip i Star Wars filmene heller da. Jeg vil ha Ewok companion.

Lenke til kommentar
I’d like to recap on a few other key questions and answers:

• There are no plans to ‘region lock’ or ‘IP block’ players from the game. You may experience some latency issues if you’re not playing in a launch territory.

• Anyone who pre-orders The Old Republic and redeems their pre-order code will be eligible for Early Game Access.

• Those eligible for Early Game Access will be able to download the game client before it starts.

There will be a period after launch day in which those who have pre-ordered will be able to continue playing before entering their Game Code. More information on this will be made available closer to launch.

• We will accept credit card payments for subscriptions.

These seem to be the key questions for those who choose to potentially import the game, and hopefully we’ve answered those.

 

We understand many of you are also interested to know the timeframe for release of The Old Republic outside of the initial launch countries, but unfortunately we cannot give you a definitive timeframe right now. As we get closer to our initial launch, hopefully that will change and we’ll be able to give you more details.

 

Punkt nr 4. Dette kan nok mange ha godt av :)

 

(Kilde: http://torwars.com/2011/12/09/the-great-grace-period-controversy/)

 

Edit: Tja, veldig mange som sier noe annet også, så jeg er jammen meg ikke sikker lenger...

Endret av Velkator
Lenke til kommentar

Likte cdon.no sin manøver. Jeg bestilte 2 eksemplarer early access for meg selv og en kompis. Jeg fikk 1x early access kode, så jeg sender mail og spør hvor den andre ble av ? Som svar får jeg at det er kun en kode per kunde.. Hvilket forøvrig ikke er nevnt på produktet... Så skal du bestille for en kompis, lag 2 individuelle ordre : /

Lenke til kommentar

Ewokene dukket ikke opp før Return of the Jedi (Ep. VI). Synes de var morsomme jeg, men kjøpte ikke helt konseptet. Hvordan kunne et vesen som knapt greide stå på bena utvikle seg til et vellykket jaktfolk? Det er viktig at ting henger på greip i film, ellers blir det bare teater.

 

Ting er vel ikke helt kjent for å henge på greip i Star Wars filmene heller da. Jeg vil ha Ewok companion.

Det går rykter om at Darth Maul dukker opp igjen i Clone Wars-serien. Trenger vel ikke si annet enn http://nooooooooooooooo.com/ :p

Bestilt fra komplett, venter kun på early acess koden ;) typisk min flaks og ikke få den før realse :<

 

Early Access følger first come, first serve prinsippet, så har du ennå ikke registrert den tviler jeg på at du får spilt før tidligst den 19de.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...