Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Har Pre-Order!

 

Da kjøpte jeg meg en Pre-Order i dag, men når jeg går inn på SWTOR for å taste inn koden og aktivere min Pre-Order subscription, samt laste ned gameclienten på forhånd, så skjer det ingenting... Jeg taster inn koden, siden oppdaterer seg, og så blir jeg fraktet til forsiden. Ingenting skjedde! Hva foregår?

 

æ vet itje!

Men du kan nå prøva å kontakta bioware supporten ... de bruke å være mykje raske !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Pre-Order!

 

Da kjøpte jeg meg en Pre-Order i dag, men når jeg går inn på SWTOR for å taste inn koden og aktivere min Pre-Order subscription, samt laste ned gameclienten på forhånd, så skjer det ingenting... Jeg taster inn koden, siden oppdaterer seg, og så blir jeg fraktet til forsiden. Ingenting skjedde! Hva foregår?

 

æ vet itje!

Men du kan nå prøva å kontakta bioware supporten ... de bruke å være mykje raske !

Problemet er nå løst! Takker for svar!

 

Det fungerte nå! Jeg tror serveren var overbelastet!

Lenke til kommentar

Jeg har forstått det slik da at jeg er nødt å hente pre order fra butikken jeg har kjøpt det fra, den koden gir meg mulighet til å få en mail, som gjør det mulig for meg å oppgradere beta client til release client.

Når jeg har gjort det, kan jeg hente spillet 13 desember, som inneholder kode som jeg må skrive inn i client.

 

eller noe sånt?

 

Huff, dette virker litt komplisert..

Lenke til kommentar

Jeg har forstått det slik da at jeg er nødt å hente pre order fra butikken jeg har kjøpt det fra, den koden gir meg mulighet til å få en mail, som gjør det mulig for meg å oppgradere beta client til release client.

Når jeg har gjort det, kan jeg hente spillet 13 desember, som inneholder kode som jeg må skrive inn i client.

 

eller noe sånt?

 

Huff, dette virker litt komplisert..

Høh? Slik jeg forsto det:

 

1. Du kjøper Pre-Order i butikken.

2. Går til SWTOR.com og aktiverer koden du fikk med i Pre-Order kassetten.

3. Last ned gameclienten.

4. Du venter tålmodig på E-post ifra BioWare, som forteller deg at nå kan du spille!

5. Du går til butikken den 20. Desember for å få selve spillet i hånden (GameClienten). Tror egentlig ikke du trenger det, siden du kan laste den ned på nett... Men hvorfor ikke? :D

 

RETTELSE! Koden du får i Pre-Order gjør at du kan spille mellom 13. og 19. Desember! Den 20ende går du ned i butikken og får den "offisielle" koden din, slik at du kan spille i 30 dager! ;) Deretter kan du velge og vrake om du vil fortsette å subscribe.

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

nei...

 

Hvis du pre-order får du koder som du har får headstart.

 

Du får en mail om når du kan starte å spille.

 

kodene gjeller kun fra 13 til 19 og etter det må du ha brukt diden "orginale" kodene på spillet.

 

De trekker ut etter når du skreiv inn kodene (pre-order). Så hvis du var sein kan det hende du starter den 15 dec i steden. De slipper inn i puljer.

 

Hvis du testet spille i weekend test (4dec) trenger du ikke å laste ned spillet igjen. Kun opdater launsheren :)

Lenke til kommentar

Wohooo! Har eksamen den 13 Desember :( Men da er jeg ferdig med skolen!!!!

 

 

 

Hei Heradon!

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

3014880747 1.00 PC - Star Wars: The Old R

 

 

 

Fakturanr:

Sporingsnummer/Kolli id:

Les her hvordan du søker etter pakken din med kolli-id: http://cdon.no/kundeservice/leveranse/pakker%2c_brev_og_kolli-id/

Vennligst kopier linken og lim den inn i adressefeltet om den ikke fungerer.

Er feltet med sporingsnummeret blank sendes din ordre som brev og har derfor ikke sporingsnummer.

 

Merk at om du får et sporingsnummer kan det ta noen dager før nummeret er aktivert på posten.no, da pakken sendes fra lageret i Sverige.

 

MERK!

Om forsendelsen er for stor for at du skal kunne få den direkte i din postkasse, får du hente den hos ditt nærmeste postkontor. Det tar dessverre ofte en dag ekstra innen du får beskjed om at forsendelsen har kommet fram.

 

 

Svar ikke på denne e-posten. Om du har spørsmål til oss kan du henvende deg til vår Kundeservice.

 

Med vennlig hilsen

 

CDON.COM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...