Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Det starter den 13 og går frem til den 19. Så er ikke sikkert du får early access før en 18 for den saks skyld.

 

Bioware selv har vell uttalt at brorparten av de som har forhåndsbestilt slipper inn fra dag nr1.

Virker som du må ha vært VELDIG sent ute med å registrere din pre-order nøkkel om du skal bli sluppet inn senere.

 

 

De som klager på no grace period: fysisk kopi av spillet vil være tilgjengelig i butikkene den 15. desember. Tror ikke grace period er nødvendig :)

 

Om butikkene faktisk får med seg at de kan slippe spillene fra og med 15. desember fremfor den 20. desember så burde det ikke være noe stort problem.

Da er det bare å gjøre klart for en re-installasjon av hele systemet så alt er friskt og klart for early access 13. desember!

 

 

Det er heller ingen "grace period" (noe de aller fleste MMO'er pleier å ha), så de som har bestilt fysisk kopi online bør håpe posten ikke er forsinket nå rett før jul. Ellers kan det bli jævlig surt den 20nde å ikke kunne logge inn. :hmm:

 

Posten Norge i juletida kan vise seg å være et potensielt problem for de som har tatt dette over nett ja. Men det er jo verken Bioware, EA, eller nettbutikkene sitt ansvar eller problem sånn sett. Burde være forebredt på den slags når man forhåndsbestiller et spill via nettet som skal bli levert midt i julerushet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posten Norge i juletida kan vise seg å være et potensielt problem for de som har tatt dette over nett ja. Men det er jo verken Bioware, EA, eller nettbutikkene sitt ansvar eller problem sånn sett. Burde være forebredt på den slags når man forhåndsbestiller et spill via nettet som skal bli levert midt i julerushet.

 

Uff, der sa du noe... men i verste fall, dersom man får early access så får man jo registert karakterer og tom. spart opp en del rested xp :p

Lenke til kommentar

Tror nok det blir ganske smertefritt for oss i Norge i det minste. :) Ser at blant annet Komplett sender ut min CE 12. Så derfra skulle i hvertfall spillet være på plass i hylla i god tid før den 20.

 

Er verre for f.eks. Australia som ikke engang har en offisiell launch den 20. og som kan fort ende opp med å vente noen ekstra dager. :p

Lenke til kommentar

Komplett.no skal vell gå greit, de sender vell stort sett som brevpost (A-post) om ikke har bestilt Collectors Edition da, som er for stor for brevpost. Og brevpost kommer jo normalt, selv i juletida temmelig effektivt og raskt frem til mottaker.

 

Det er vell servicepakker og de større pakkene, da hovedsaklig Collectors Edition og de butikkene som ikke benytter brevpost for spill som kan ta litt tid, de som har bestilt fra CDON.no som blir sendt fra Sverige så vidt jeg vet er vell de som burde føle seg mest usikre sånn sett.

Lenke til kommentar

Hvordan er CDon med utsending av early access koden? Bestilte her om dagen men har enda ikke mottatt noen kode.

Prøv live chat med de. En venn av meg opplevde det samme, men etter litt masing fikk han koden.

Fikk forresten nettopp link fra Bioware hvor man kan pre-loade klienten.

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
WoW har gjordt det så utrooolig enkelt at dere har blitt bortskjemt. Jeg håper at det IKKE kommer noen LFG tool.

 

Dagens system har alle ulempene til LFG og ingen av fordelene. Man må stort sett stå på ett sted og spamme chat, og overbevise folk om at man fortjener en sjans mens de inspiserer gearet' ditt osv., det er vanvittig kjedelig.

 

Vet no ikke helt hvilken grupper du var med i, men jeg hadde ikke noen problemer med at folk skulle inspecte gearet mitt i sw:tor betan. Men så var ikke jeg med i noen end game raid heller da (må no nesten være det du snakker om her, kan ikke forstå at folk skal bry seg så mye på normale instances).

 

 

 

 

Doh... Ser at jeg fikk en mail om at EA er fra den 13. - 19 Des. Ikke at jeg fikk den EA den 13. des. Jeg feiret litt for tidlig ser jeg:/

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Hehe, husker jeg gikk på samme smell selv når de sende ut den betameldingen til alle ved en feiltakelse. Gikk umiddelbart inn på websiden for å sjekke om jeg var satt opp som tester, men neida. :p

 

Hadde forresten ingen problemer med grupper jeg heller, så det virker ganske avvikende fra min erfaring. Var med i masse low level heroics, i tillegg til en flashpoint, men alle var bare gira på å spille, så ingen brydde seg hverken om klassen passet inn eller om gearet var bra eller dårlig.

Lenke til kommentar

har pre-ordret standard edition og har aktivert denne på swtor.com/origin så jeg er klar. Men nå vurderer jeg å "bytte" til CE istedet. Noen som vet hvordan det vil fungere for meg når jeg alt har lagt inn SE, tenker bl.a på early access

 

 

Gleder meg, mitt første MMORPG :!:

Lenke til kommentar

har pre-ordret standard edition og har aktivert denne på swtor.com/origin så jeg er klar. Men nå vurderer jeg å "bytte" til CE istedet. Noen som vet hvordan det vil fungere for meg når jeg alt har lagt inn SE, tenker bl.a på early access

 

 

Gleder meg, mitt første MMORPG :!:

 

Pre-order koden du har registrert gir deg kun tilgang til early access, uavhengig av hvilken versjon du har bestilt, så du skal nok fint kunne skaffe en CE og bare legge inn retail koden som følger med den etter early access.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...