Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har pre-ordret standard edition og har aktivert denne på swtor.com/origin så jeg er klar. Men nå vurderer jeg å "bytte" til CE istedet. Noen som vet hvordan det vil fungere for meg når jeg alt har lagt inn SE, tenker bl.a på early access

 

 

Gleder meg, mitt første MMORPG :!:

 

Pre-order koden du har registrert gir deg kun tilgang til early access, uavhengig av hvilken versjon du har bestilt, så du skal nok fint kunne skaffe en CE og bare legge inn retail koden som følger med den etter early access.

 

Ser jeg står med SE pre-order på swtor.com, og hvilke items som er med. Vil tro at DD/CE har annen preorder/early access kode siden den tolket hvilken versjon jeg bestilte. Så tenkte det kanskje blir noe rot der

Lenke til kommentar

Så det vil si at Artifice sine colour crystal er til alt av våpen?

 

Btw. Side 100! :thumbup:

 

 

 

Side 100 på et spill som ikke er ute engang... :p

 

Så vidt jeg vet brukes fargekrystaller for å endre farge på lyssverd og laservåpen (laserpistoler skyter en annen farge osv.) Men har ikke engang prøvd betaen, så kan ta feil.

Stemmer helt det :) Den kan modifisere alle våpen i spillet.

Lenke til kommentar

Blir det en klassisk mage klasse i dette spillet? Eller blir det Trooper? Jeg prøvde begge jedi-klassene, men de har bare 10m range. Jeg liker å stå på 30m og dundre løs :)

 

Bounty-hunter Arsenal/Trooper Gunnery spiller på mange måter som Mage i WoW. Ranged Cast-time spells som er det du bruker mest, noen channels innimellom og en instant nå og da. Tror det samme gjelder for Smuggler Sharpshooter og Operative Marksman. Som du ser så sier jeg spesifikke skill-trær siden en klasse kan ha veldig forskjellige spille-stiler basert på hvilket tre du går for. De andre ranged trærne for samme klassene ligner mer på Warlock, med dots etc.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Tenkte og bestille spillet i morgen når lønna kommer, ett par spørsmål ser prisen er ganske drøy på origin? fins det billigere alternativer? Også early acess'n som blir lovt bort i digtal versonen. Hørte noen, eller leste en artikkel om at det ikke var mer. Stemmer det?

 

Fra mailen jeg fikk:

 

Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile.

 

Med andre ord starter headstart på tirsdag, og vi får invitasjon på mail avhengig av når vi registrerte pre-orderkoden. Jeg vil nok tro det er i seneste laget å få headstart nå, dessverre. Men det er jo bare snakk om en uke, så det er vel ikke en katastrofe. Sist jeg hørte planlegger de å holde på i ti år, så en uke fra eller til er ikke all verden.

Lenke til kommentar

To dager fra England midt i juletida? Hehe, tror ikke det. :p Kan du ikke pre-loade?

 

Vil jo bety lite ettersom det er en cd-key som må legges til innen den 20 desember.

Han vil jo ha tilgang til EA frem til den avsluttes, men ikke videre så lenge ingen cd key blir registrert.

 

Håper du får pakken innen jul, men er nok mest sannsynlig at den kommer i romjula engang.

Lenke til kommentar

To dager fra England midt i juletida? Hehe, tror ikke det. :p Kan du ikke pre-loade?

 

Vil jo bety lite ettersom det er en cd-key som må legges til innen den 20 desember.

Han vil jo ha tilgang til EA frem til den avsluttes, men ikke videre så lenge ingen cd key blir registrert.

 

Håper du får pakken innen jul, men er nok mest sannsynlig at den kommer i romjula engang.

 

Sorry, tenkte han kunne fortsette med pre-order key. blush.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...