Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Leste på swtor forumet at noen hadde tatt kontakt med amazon. Personen fikk som svar at de ikke kunne sende ut spillet tidligere pga manglende tillatelse fra EA.

 

Jeg får bare håpe at de får tillatelse, eller at jeg får spille lengre med early access koden.

 

CE fra Amazon er bare 50 kr billigere med dagens dollarpris inkl. frakt og moms, i forhold til prisen hos komplett.no (1299kr).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste på swtor forumet at noen hadde tatt kontakt med amazon. Personen fikk som svar at de ikke kunne sende ut spillet tidligere pga manglende tillatelse fra EA.

 

Jeg får bare håpe at de får tillatelse, eller at jeg får spille lengre med early access koden.

 

CE fra Amazon er bare 50 kr billigere med dagens dollarpris inkl. frakt og moms, i forhold til prisen hos komplett.no (1299kr).

 

Er det ikke bare en kode til spillet da ? Early access koden er den koden man har til spillet ? Bruker å funke sånn.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare en kode til spillet da ? Early access koden er den koden man har til spillet ? Bruker å funke sånn.

 

Nei. Du har en preorder kode som du får når du bestiller spillet. Denne gir tilgang til en fargekrystall og Early Access, og KUN early access.

 

For å kunne spille fra den 20'de så må du ha koden som ligger i boksen (om du ikke har digital kopi) for å kunne spille videre.

Om Amazon fastholder at de ikke vil sende ut før den 20 desember, tar det __litt__ tid før folk faktisk får lov til å spille. Spesielt med tanke på kaoset i postgangen rundt jul.

 

Personlig bestilte jeg fra CDON og min CE er på vei allerede.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare en kode til spillet da ? Early access koden er den koden man har til spillet ? Bruker å funke sånn.

 

Nei. Du har en preorder kode som du får når du bestiller spillet. Denne gir tilgang til en fargekrystall og Early Access, og KUN early access.

 

For å kunne spille fra den 20'de så må du ha koden som ligger i boksen (om du ikke har digital kopi) for å kunne spille videre.

Om Amazon fastholder at de ikke vil sende ut før den 20 desember, tar det __litt__ tid før folk faktisk får lov til å spille. Spesielt med tanke på kaoset i postgangen rundt jul.

 

Personlig bestilte jeg fra CDON og min CE er på vei allerede.

 

Jeg skjønner , jeg bestilte også fra cdon.com. De lovet at jeg skulle ha spillet den 20.

Lenke til kommentar

Helt enig, raske grupper som farmer ALT fortest mulig uten å si et ord i group chat. Folk som oppfører seg som idioter uten noen konsekvenser.

 

Håper at det ALDRI kommer noen LFG tool slik som det er i WoW. Savner gode "sosiale" grupper hvor man kan huke ut idioter osv.

 

Okey så viss de har et bra lfg tool er du nødt til og bruke det? Du kan fortsatt gjøre det på den måten viss du foretrekker det. WoW ble mye bedre når de fikk en god lfg tool, slapp du sitte i IF hele dagen. Men det beste er at det er valgfritt, vil du farme noe fortest mulig har du muligheten til det, vil du sette opp en sosial gruppe har du muligheten til det. Ingen som tvinger deg til og bruke det fordi om det er der, viss du har prøvd dcuo f.eks så har de et system, men mange bruker chat fordi om. Men igjen, du har muligheten til og velge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leste på swtor forumet at noen hadde tatt kontakt med amazon. Personen fikk som svar at de ikke kunne sende ut spillet tidligere pga manglende tillatelse fra EA.

 

Jeg får bare håpe at de får tillatelse, eller at jeg får spille lengre med early access koden.

 

CE fra Amazon er bare 50 kr billigere med dagens dollarpris inkl. frakt og moms, i forhold til prisen hos komplett.no (1299kr).

 

Fra Twitter for ca 30mins siden:

 

Rockjaw Stephen Reid (Senior Community Manager for Star Wars™: The Old Republic™.)

While Forums are down, an Amazon.com update: no physical copies of #SWTOR have been shipped to them. Sorry, but their CS was mistaken.

 

 

 

Rockjaw Stephen Reid

That doesn't mean, btw, that Amazon is getting copies 'late' or similar. We're on track, I'm told, for launch day deliveries.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Har Pre-Order!

 

Da kjøpte jeg meg en Pre-Order i dag, men når jeg går inn på SWTOR for å taste inn koden og aktivere min Pre-Order subscription, samt laste ned gameclienten på forhånd, så skjer det ingenting... Jeg taster inn koden, siden oppdaterer seg, og så blir jeg fraktet til forsiden. Ingenting skjedde! Hva foregår?

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...