Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reitan har aldri vært involvert i trener-ansettelser eller spiller kjøp/salg. Så den funker ikke. Reitan har jo også gitt seg som hovedsponsor med Rema nå. Om du prøver å poengtere at sportslig suksess kommer av økonomisk suksess så tror jeg ikke noen vil bli sjokkert. Men det handler jo om hvor pengene kommer fra.

Lenke til kommentar

Men herregud da? Jeg sier bare det er en vesentlig forskjell på å kjøpe spillere med egne opptjente penger og å få masse penger fra rike onkler. Du mener vel det samme om Shitty og Chelsea i England, gjør du ikke?

Jo, men de er i en liga for seg selv. Og til og med jeg kan innrømme at det er stor forskjell mellom egeninntjente penger, og rike onkel sine penger, men blir fortsatt latterlig å kritisere Molde for å ha ambisjoner. Jeg støtter Molde fordi jeg vil ha en mer spennende eliteserie, og det har jeg vel aldri lagt skjul på heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde gjort seg med en litt mer forutsigbar elite i Tippeligaen synes jeg. Rosenborg, Molde og kanskje Vålerenga som et ledende trekløver tror jeg kunne vært greit. Det er spennede med alle lagene som er involvert i toppen, men samtidig ender vi opp med at ingen av de holder europeisk nivå slik situasjonen er nå - og det er trist.

 

Jeg er Godset-tilhenger om noen skulle lure.

Lenke til kommentar

Molde følger vel etter Brann nå da. Masse investor penger, dyre lønninger. Så finner Røkke ut at han ikke gidder mer, så sitter de også i sumpa. Folk må virkelig lære seg å drive fotballklubber. Skulle ønske det var en lov om å ikke kunne bruke mer enn man faktisk tjente selv.

 

Nå har Røkke vist seg å være et par-tre hakk mer seriøs gjennom mange år enn f.eks Brynestad (som tok mer penger UT av Lyn enn han førte INN). Røkke (og Gjelsten?) har vel tilført ganske så mange millioner til Molde Fotballklubb over mange år - dog ikke enorme summer, og det er vel sikkert slik det fortsetter å være også. :-)

Lenke til kommentar

Trodde RBK fansen ønsket mer motstand i toppen av norsk fotball? Er heller ikke noen tilhenger av massiv bruk av penger for å nå toppen, men dersom de kjøper seg til et gjevnt topplag over mange år, og ikke bare en midlertidig effekt, tror jeg det vil gagne norsk fotball.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Hehe. Tviler på at Ole Gunnar får alt han vil peke på. Tror ikke alle spillerne vil la seg lokke med noen tusenlapper. Den lista der var jo full av talenter, men om du skal vinne ligaen trenger man jo erfaring og. Vi får se. Har blandete følelser får en si. Alltid likt Solskjær, men en ønsker aldri en moldetrener noe godt. Særlig når han har Røkke som assistenttrener.

 

edit: Alle klubber kjøper spillere. RBK har gjort det uten noe hjelp fra rike onkler.

Så Reitan-gruppen er ikke rik lenger altså? :hmm:

 

 

Reitangruppen er en hovedsponsor, alle klubber har hovedsponsor.

Men alle klubber har ikke en rik onkel. (f.eks. RBK)

Lenke til kommentar

Ikke meninga å forstyrre her, men jeg finner ikke noe annet ssted å spørre og gidder ikke starte en tråd for dette. Men hvordan får man bilde på profilen slik at andre kan se det når man poster et innlegg?

 

Brukerprofil --> rediger min profil --> endre avatar --> Last opp et bilde som er 100x100 pixler --> Vær kul :ninja:

 

 

Liker ikke at Mark Dempsey drar til Molde med Solskjær, likte han i Tromsø :)

Lenke til kommentar

Trodde RBK fansen ønsket mer motstand i toppen av norsk fotball? Er heller ikke noen tilhenger av massiv bruk av penger for å nå toppen, men dersom de kjøper seg til et gjevnt topplag over mange år, og ikke bare en midlertidig effekt, tror jeg det vil gagne norsk fotball.

Jo, men det er en forskjell på å kjøpe seg inn i toppen i steden for å spille seg inn i toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...