Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Helt greit at Molde kjøper seg til toppen. Da kan de slåss med Rosenborg om sølvmedaljene neste år.

 

 

 

Skulle ønske det var en lov om å ikke kunne bruke mer enn man faktisk tjente selv.

Ja, Rosenborg går jo alltid i pluss...

 

:whistle:

 

At VIF og TIL får mer konkurranse om de gjenværende e-cup plassene er jo også greit. Tviler på at noen klarer å hamle om med RBK neste år også. Vi skal satse videre og forsterke mer neste år. Det kommer nok minst 1 stopper inn, 1 spiss, og antageligvis enda en midtbanespiller. Håper dog vi satser på Bouba, da han virker som å være et rimelig ok talent.

 

Vi mister jo Iversen, Demidov, Roar, Winsnes?

 

Og da sier det seg selv at det må 4 nye inn, som helst skal gå rett inn og konkurrere om en plass på laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens vi skal ha 1 back, 1 kant, 1 spiss og unguttene som utgjør stammen av laget vårt, blir 1 år eldre og litt mindre variable. Jeg er spent på neste sesong, men ville nok satt pengene mine på RBK selv. Men alt kan skje. Hva hvis Rosenborg taper tidlig i TL neste år, og folk begynner å betvile Jönsson?

Lenke til kommentar

Trodde RBK fansen ønsket mer motstand i toppen av norsk fotball? Er heller ikke noen tilhenger av massiv bruk av penger for å nå toppen, men dersom de kjøper seg til et gjevnt topplag over mange år, og ikke bare en midlertidig effekt, tror jeg det vil gagne norsk fotball.

Jo, men det er en forskjell på å kjøpe seg inn i toppen i steden for å spille seg inn i toppen.

Handler om å fortjene å være i toppen.

Lenke til kommentar

Solskjær er ikke uventet klar for Molde og får 4,4 millioner i året:

 

Ole Gunnar Solskjær vil få en årslønn på 2,4 millioner kroner som manager i Molde FK. Solskjær har også inngått en avtale med Aker ASA. Avtalen gir Aker rettigheter til å benytte Ole Gunnar Solskjær’s navn og bilde i markedsføring, og forbundet med foredrag i arbeidet med å videreutvikle prestasjonskulturen i Aker. Avtalen gir Solskjær en årlig godtgjørelse på 2 millioner kroner fra 2011.
Lenke til kommentar

Fordi en tippeligaklubb har ansatt en uprøvd trener? Dette blir for dumt guttær.

 

Ønsker Solskjær velkommen, kanskje vi får litt mer kvalitet i TL?

RBK kommer nok til å fortsette sitt regime, men hadde vært greit med et stabilt M*** og Enga bak, så kan vi begynne å sanke Europa poeng igjen :)

Eneste som skurrer er Røkkepengene, lukter kjøpelag lang vei nå. (mer enn det de er i dag)

Lenke til kommentar

Regner både Høgmo, Rekdal og Jönsson som bedre trenere enn Solskjær foreløpig.

Det kan du ikke gjøre, Solskjær enda ikke har fått en "verdi" som trener. Det som gjør Solskjær unik er at han vært snart 15 år under tidenes største manager (både som spiller og som reservelagstrener), og han har sett hvordan ting blir gjort i en av verdens desidert største klubber. Dette er en erfaring som ingen av de du nevnte har.

 

Dette kan nok slå begge veier for Molde.

Ja.

Lenke til kommentar

Du kan ikke gjøre det samme med Molde som med United...

 

Og?

 

Har det ingen fordeler hvis Lada ansetter Mercedes-Benz-direktøren fordi man ikke kan gjøre det samme med en Lada som man kan med en Mercedez?

 

Vel ansettelsen er i og for seg greit.

Men når man setter opp en hårreisende ønskeliste på spillere så sier det sitt...

 

Er jo nesten som om Lada kjøper all teknologi fra Mercedes, og da er Lada plutselig ikke Lada lenger, blir en oppblåst Lada med noen gode kvaliteter, men det er fortsatt en stygg Lada.

Her må man heller tenke nytt og bygge omdømme, ikke kjøpe.

 

Men som sagt så syns jeg flott at Solskjær er tilbake i Norge, bra for TL og bra for interessen for Norsk fotball.... det jeg _ikke_ liker det er pengesekken til Røkke som hele tiden skal spille inn, Molde er en knottby med fiskere og bønder (no hard feelings), men ser heller for meg Enga og Brann i toppen med RBK der byene faktisk trekker publikum og representerer Norge i utlandet.

Kan ikke se for meg en CL kamp med usle 8000 tilskuere...

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...