Gå til innhold

PL: Liverpool - Chelsea


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea har +24 mål og 25 poeng til nå. Liverpool har -4 mål og 12 poeng. Er det vits å si noe mer? Walkover dette. Kjenner jeg Hodgson rett så stiller han med både Lucas og Poulsen også, da er det jo bare å gi opp med en gang (greit nok med Lucas, men de to sammen er ikke noen killerkombo akkurat).

 

Også blir det nok Kyrre og Carra som stoppere, som ikke EIER fart overhodet, så vi kommer til å bli pissa på av samtlige offensive Chelsea-spillere.

 

Til tross for dette er Gerrard i form, som vi så i går kveld, så jeg tror vi tar ledelsen, men at Chelsea henter det opp og vinner 1-3.

Lenke til kommentar

Jefe tror sikkert rogalendinger kun er synonymt med folk fra Stavanger og Jæren. Isåfall kan eg forstå han! :D

 

Hehe, kan rette litt på meg og bytte ut rogalendinger med Bærumsgutter i stedenfor. :p

 

 

Såklart har vi en sjanse. Husker at alle (bortsett fra oss Liverpoolsupportere) mente at vi ikke hadde sjans når vi skulle spille mot Chelsea borte i CL semien for to år siden. Vi tapte 3-1 hjemme og måtte score flere goaller på brua. Kampen endte jo 4-4 og vi ga Chelsea kamp til døra selv med Gerrard på tribunen. Mye som er endret siden den gang, men det er fortsatt Liverpool det er snakk om og alt kan skje.

Lenke til kommentar

Tror ikke midtbanen blir svekket med Gerrard langt fremme? Jeg tror vi skal få problemer på Venstre back, hadde vert fint og Gerrard og Aurelio kunne vert med hjemmover.

 

Skjelden jeg stiller uten Skrtel, men føler vi trenger hodestyrken til Kyrre samt erfaringen til Carra.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Reina

Johnson - Kyrgiakos - Agger - Aurelio/Konchesky

Lucas - Gerrard

Kuyt - Cole / Meireles - Babel

Torres

 

Dette er selvfølgelig totalt ønsketenkning og ikke noe som kommer til å skje, men tror dette er laget jeg hadde tatt ut hadde jeg vært manager, og med forbehold om at noen av disse er friske og i form nok til å starte. Cole er nok ikke med, men Hodgson har vel heller ikke utelukka han 100% enda?

 

Hva jeg tror vi stiller:

 

Reina

Johnson - Carragher - Skrtel - Konchesky

Lucas - Poulsen

Kuyt/Meireles - Gerrard - Maxi

Torres

 

Jeg er redd Roys frykt for Chelsea offensivt skremmer ham til å ta med Poulsen, men ber til alt om at jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Om vi stiller med Poulsen kvever jeg Roys avgang momentant, det er faen ikke holdbart.

Vi er Liverpool og vi kan slå det fordømte rubel laget, men det skjer ikke med Poulsen på banen!

 

Cole er ikke utlukket, men når det gjelder hamstring tar jeg ingen sjanser, i tilegg er det gamleklubben. Mye mulig han får en halvtime på slutten.

 

Jeg har tidligere gått langt i å hevde at dette oppgjøret er større enn mot United, og det står jeg egentlig ved enn så lenge alle de siste års feider er så nær. Vi må ta oss sammen og gi max i morgen.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...