Gå til innhold

PL: Liverpool - Chelsea


Smågal

Anbefalte innlegg

lfc_shaded_hres_93X.pngVS chelsea_crest_93X.png

 

Premier League

07.11.10, 17:00 @ Anfield

 

Vises på: TV2 PL HD1

 

77674_LIVERPOOL_CHELSEA_010209.jpg

 

 

----------------------------------------------------

Liverpool tar imot den smått suverene leder av Premier league til dyst på Anfield. Liverpool har endelig komt poengmessig inn i en bra periode, men spillemessig ser det heller dystert ut, laget vil sannsynligvis måtte kjempe med nebb og klør for å ta med seg poeng fra et solid Chelsea lag. Chelsea har hatt noen imponerende resultater til nå i sesongen, og står med solide +24 målforskjell før denne kampen.

 

Howard Webb er satt opp som blåser i dette oppgjøret. Webb har dømt 11 kamper, delt ut 37 gule og 0 røde kort.

 

Liverpool

 

Liverpool-kit.jpg

 

Som nevnt tidligere kommer Liverpool fra en litt bedre periode enn tidligere i sesongen, med 2 strake seiere på rad! Kampen mot Blackburn var en opptur for Liverpool, man kunne enkelt se at ting klaffet mye bedre. Spillerene bevegde seg faktisk, man slo ikke kun på rettvendt mann, og pasningene var fremoverretter. Liverpool vant til slutt komfortabelt 2-1 etter å ha sluppet Blackburn litt for enkelt til de siste 20 minuttene. Deretter kom Bolton der Liverpool var heldige, Bolton vart snytt for 1 straffe(2 om du er utd-supporter), og Bolton trillet til tider ball i hatt med Liverpool-laget. Men èt sekunds magi fra Torres skulle vise seg å være nok.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Reina

Carragher - Skrtel - Kyrgiakos - Konchesky

Maxi - Lucas - Meireles - Jovanovic

Gerrard

Torres

 

 

Chelsea

 

chelsea-away-kit-10-11.jpg

 

Chelsea har vært veldig solide mot den motstanden de har møtt, selv om mange vil påstå at dette laget har hatt en vanvittig enkel serieåpning. Eneste tapet de har i år er mot Newcastle om jeg husker rett. (Stopper her jeg, noen Chelsea-supportere som vil fill-in?)

 

Mulig lagoppstilling:

(Hjelp gjerne til)

 

Cech

Bosingwa - Terry - Alex - Cole

Mikel -Essien - Lampard

Anelka - Drogba -Malouda

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea har vært veldig solide mot den motstanden de har møtt, selv om mange vil påstå at dette laget har hatt en vanvittig enkel serieåpning. Eneste tapet de har i år er mot Newcastle om jeg husker rett. (Stopper her jeg, noen Chelsea-supportere som vil fill-in?)

Og 0-1 for City. Og 1-3 for United i Community Shield.

Lagoppstillingen så veldig grei ut den, synes jeg. Kudos for bra kamptråd. :)

Lenke til kommentar

Tidligere i år la Liverpool seg ned å tapte uten å gjøre motstand. Kapteinen gav til og med bort et mål med overlegg for å forsikre seg om at det ikke ble poeng. Jeg forventer ikke noe bedre denne gangen heller ettersom Chelsea er en gullkandidat og slåss med United... Og alle vet at United er viktigere for LFC enn Liverpool FC selv.

 

0-4 til Chelsea over nedrykkskandidaten fra Mersy. Sikkert null tempo og kvalitet fra hjemmelaget.

 

Daniel, værsågod:

bend-over.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Snakker om pr nå. Cech har reddet Chelsea de to siste ligakampene, Reina har vært mer ustabil. Tenkte på det, men hvis jeg skulle velge ut en til en kamp hadde jeg valgt Cech hvertfall.

 

Både Lampard og Gerrard fikk plass på laget. Synes selv begge er litt oppskrytt likevel :p

HÆ? Ærlig talt, det er åpenbart at du ikke har sett mye Liverpool. :p

 

Reina har hatt 1 blunder i år ja, mot Arsenal. Ellers helt jævlig konge, redda oss mer enn 2 ganger hvertfall.

 

Gerrard > Lampard btw

Lenke til kommentar

Cech har 29 redninger, Reina har 20. Liverpool har sluppet inn 14 mål, Chelsea har sluppet inn 3.

 

Reina hadde forøvrig en tabbe for Spania også, og han har hatt sine feilsteg tidligere sesonger også.

 

Skal være ærlig og si at jeg ikke har sett så alt for mye Liverpool i år, men det er ikke min feil at dere spiller så kjedelig for tiden :p

 

Heller nok også mot at Gerrard er bedre enn Lampard ja. Husker en viss finale i 2006...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...