Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avsluttende prøve i produksjon i mårra, og jeg klarte selvfølgelig å glemme produksjons-boken på skolen -.-

Dra tilbake og hent den da vel.

 

Dørene stenger klokka 4 eller 5..

 

OnTopic: Hunden pissa. På teppet. I kjelleren. Som ikke kan vaskes. Faen.

Det er da det er greit å ha klassevenner som man kan reise til og pugge sammen med. :)

 

Irriterer meg over enkelte brukere som kaller andre for jødetilbedere, jøder, betalt for å spre jødepropaganda samtidig som man unngår å svare på spørsmål/kommer med latterlige forsøk på å vri seg unna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En siste irritasjon for dagen: Folk som sitter på sin høye hest og dømmer andre personer uten kjennskap til hverken gjeldende person, eller situasjon. Det er utrolig stygt gjort. (ikke bare på forum, men i virkelig liv også)

Gå og knull dere selv. :)

Lenke til kommentar

En siste irritasjon for dagen: Folk som sitter på sin høye hest og dømmer andre personer uten kjennskap til hverken gjeldende person, eller situasjon. Det er utrolig stygt gjort. (ikke bare på forum, men i virkelig liv også)

Gå og knull dere selv. :)

Enda verre den andre veien.

Om noen sier "jeg snublet idag", så regner jeg med at (iforhold til trådens tema) at personen ikke lider av benskjørhet og brakk femten ben i kroppen og snublet i en trapp før de ble påkjørt av en bil.

 

Jeg kan kun gå utifra hva en person sier og ingenting annet. Derfor er det lett å sitte på sin høye hest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en telefonselger som ringte meg omtrent døgnet rundt i tide og utide. Til slutt tok jeg bare telefonen og hørte hva han ville. Viste seg at jeg var så heldig at jeg var trukket ut til å bli tilsendt et par mannetruser! Hellige ku, jeg som aldri vinner noenting, så ringer det en hyggelig svenske og skal sende meg underbukser! Men jeg hadde uheldigvis nettopp kjøpt nye mannetruser, så jeg takket bare nei. Har ikke hørt fra dem siden :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...