Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler dere dere truffet av utsagnet hans? Føler dere at dere er 15årige svette datanerder? Hvis ikke, hvorfor i det hele tatt bry seg?

Fordi eg følte det var sikta mot meg og andre på forumet, pluss det at det er ei elendig stereotypisk oppfatning av verda. "OLOLOLO, Red bull = svett nolifer"

 

Eg har ingen planar om å legge ut om kor fantastisk aktiv eg er eller prøve å "forsvare" PC-bruk, uansett om eg føler meg truffet eller ikkje. Eg likar ikkje spesielt godt Red Bull helder, det er berre brus med litt skarpare smak og fancy innpakning og fancy pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, hvorfor bry seg? han prøver å fornærme. Det er da ditt valg om du velger å ta deg nær av det, eller bare å ignorere det. Selv velger jeg sistnevnte, da jeg vet selv hva jeg er.

 

Grow up.

Han skrev det som et eksempel vil jeg tro, siden det er i en annen font.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler dere dere truffet av utsagnet hans? Føler dere at dere er 15årige svette datanerder? Hvis ikke, hvorfor i det hele tatt bry seg?

 

Nah, føler meg sjelden truffet av hva folk sier på nettet, spesielt mtp. jeg spiller veldig lite.

 

Jeg liker bare ikke når folk sier slikt, selv om det ikke gjelder meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen i grove helvete det er vondt med sprukken leppe! Sitter som en stakkar og smører på med lypsyl hvert minutt til liten nytte, og hver gang jeg nyser eller ler, åpnes såret bare ytterligere. Nå vet jeg omtrent hvordan fisker har det når de biter på kroker.

Endret av Bunnskrap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så selv om dere ikke føler dere truffet, hisser dere dere opp og skriver innlegg på innlegg om saken. Er det ikke bare mye bedre å... ikke gjøre det? :p

 

Dessuten hadde han jo rett. Artikkelen er ment som informasjon til voksne mennesker som styrer pengepungen til småungene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...