Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Man vet man bor i et altfor lite land når TOPPSAKEN PÅ EN AV NORGES STØRSTE AVISER ER AT EN SKILØPER OG EN UKJENT (BLOGGER?) HAR GÅTT FRA HVERANDRE.

 

Av og til skulle jeg ønske at jeg bodde i Iran, Nord Korea eller Saudi Arabia. Der tipper jeg de holder seg for gode til slikt piss.

 

Se på makkverket dere:

 

 

post-175760-0-35690300-1303153450_thumb.png

 

 

Dette er toppsakmateriale ja, ingen tvil!

 

En grunn til at jeg gir komplett faen i norske aviser som VG og Dagbladet. En større samling dritt og ræva nyhetssaker skal man lete lenge etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man vet man bor i et altfor lite land når TOPPSAKEN PÅ EN AV NORGES STØRSTE AVISER ER AT EN SKILØPER OG EN UKJENT (BLOGGER?) HAR GÅTT FRA HVERANDRE.

 

Av og til skulle jeg ønske at jeg bodde i Iran, Nord Korea eller Saudi Arabia. Der tipper jeg de holder seg for gode til slikt piss.

 

Se på makkverket dere:

 

 

post-175760-0-35690300-1303153450_thumb.png

 

 

Dette er toppsakmateriale ja, ingen tvil!

 

En grunn til at jeg gir komplett faen i norske aviser som VG og Dagbladet. En større samling dritt og ræva nyhetssaker skal man lete lenge etter.

 

On the plus side: Nå er jo Rachel Nordtømme ledig på markedet. Snerten liten snelle, det der.

Lenke til kommentar

At det trådløse nettet vi har suger balle.

Routeren står i rommet over meg, går gjennom parketten og inn på rommet mitt, likevel suger nettet mitt balle.

 

Og den lengste TP-kabelen jeg har, er 2 meter. :|

 

Du har i hvert fall klart å koble til din router. Men nei, am bestilte visst nok en router fra noen med svensk kundebehandling, and I understand shit.

Lenke til kommentar

At det trådløse nettet vi har suger balle.

Routeren står i rommet over meg, går gjennom parketten og inn på rommet mitt, likevel suger nettet mitt balle.

 

Og den lengste TP-kabelen jeg har, er 2 meter. :|

 

Du har i hvert fall klart å koble til din router. Men nei, am bestilte visst nok en router fra noen med svensk kundebehandling, and I understand shit.

Jo jo, men jeg har nett fra Anal Digital, så det suger balle uansett.

 

Datasmurf: Løsningen

Løsning og løsning. Langt til nærmeste Clas Ohlson. Dyrt å valfarte dit også, får heller satse på at en nabo har det jeg trenger liggende.

Lenke til kommentar

Om de klarer å bruke det rett, så. :p

 

Datasmurf: Løsningen

Fytti det var dyrt. Eg betalte 99 kr for 15 meter på elkjøp.

 

Akkurat dét skal jeg være enig i, men det er liten grunn til å whine over at "jeg ikke har lenger cat-5 enn 2 meter" når det finnes en milliard nettbutikker som selger sånt.

Og oddsen for at en nettbutikk klarer å levere TP-kabel til meg før påska er over og jeg drar tilbake til hybelen er lik null. ;)

Lenke til kommentar

Uttrykket "per se".

Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det.

Enig. Liker begge uttrykkene, jeg bruker dog kun per se når jeg snakker engelsk, grunnet at det høres bedre ut.

 

C what I did thar? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...