Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

>Hei Hans

 

Vi velger å kansellere dette flyet.

 

Tusen takk for hjelpen og god påske.

 

Med vennlig hilsen

Firma XXX

 

Person XXX

 

Kult at du gidder å si ifra klokken 2200 DAGEN FØR DU SKAL REISE DA DIN IDIOT.

 

 

Har du ikke lov å kreve at de skal betale likevel? Noe sånt som "si ifra 24 timer i forveien uten å måtte betale"-opplegg?

Lenke til kommentar

Folk som får stipend, men som også får masse av foreldrene sine. Ærlig talt? Hva trenger man 1700 kr i måneden til når man går på vgs, bor hjemme, har gratis buss osv?

Hærrægud. Får jei ikke 15.000 minimum i månen av foreldrene så vet jei ikke hva jeg skal gjøre lissom!

1080433-7-1301598786654.jpg

(slike folk irriterer meg og ... )

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg ville jeg avskaffet stipend for alle som bor hjemme, med mindre det er særskilt behov, og heller øke utstyrstipendet.

 

Jeg ser jo hva alle jeg kjenner bruker stipendet på ihvertfall, varmmat og brus på skolen. De kjøper seg gjerne 3-4 halvlitere med Coca Cola, pizza, pytt i panne osv i et par uker. Så er de blakke og lever på foreldrene resten av uka.

 

Nei, det hadde vært bedre om de som trenger det får stipend, f. eks folk med foreldre med særs dårlig inntekt, stor gjeld eller en forelder som besørger.

 

Det er mange som får stipend pga deres foreldre er skilt, men det virker for meg som reinspikka oksedritt. Foreldrene deler som regel foreldreretten, og har gjerne også funnet seg nye samboere. Da har de jo like mye midler som alle andre til å forsørge et barn og sørge for at barnet får en god skolegang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har bevegelsesaktiverte lysarmaturer på jobben. Nå i påska er vi 3 mann på kontoret (mot normalt 12), så de fleste lysene er av. Når jeg skulle ut i stad og trekke litt "frisk luft" så må jeg gå lengst av samtlige. Det vil si at 7 armaturer slo seg på en for en. KLIKK tasstasstass KLIKK tasstasstass KLIKK tasstasstass KLIKK tasstasstass KLIKK tasstasstass KLIKK tasstasstass KLIKK.

 

 

Fffffff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...