Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det.

"Dog" kan jeg leve med, da det ofte kommer godt i bruk. "Per se" virker bare så ekstremt pretensiøst synes jeg. Det er så ekstremt mange som prøver å presse det inn i alle setninger de kan for å virke velartikulerte.

Lenke til kommentar

Du som meg, kompis. Du som meg.

 

House / dubstep irriterer. Det er ikke musikk.

Utsagn som dette irriterer.

Klart det er.

 

Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det.

"Dog" kan jeg leve med, da det ofte kommer godt i bruk. "Per se" virker bare så ekstremt pretensiøst synes jeg. Det er så ekstremt mange som prøver å presse det inn i alle setninger de kan for å virke velartikulerte.

Hva er nå galt med å ville fremstå som velartikulert? :p

Lenke til kommentar

"Musikk (fra gresk μουσική τέχνη musike tekhne, det vil si «musisk kunst») er en kunstdisiplin som uttrykker seg gjennom lyd og stillhet disponert over tid. De viktigste elementene i musikk er veksling i pitch (tonehøyde), forholdet mellom tonene (harmonikk) og forbindelser av toner til en melodi, rytme og lydens tekstur og intonasjon."

 

Med andre ord, dubstep / house kan helt klart defineres som musikk. Ditto hiphop.

 

Hva er nå galt med å ville fremstå som velartikulert? :p

Å være velartikulert er det ikke noe negativt med, men noen prøver bare for hardt synes jeg.

Bedre det enn det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...