Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Pappa "glemte" å kjøpe Portal 2 på vei hjem i fra jobb, og de møkka butikkene her på øya bruker 5 uker på å få inn nye ting :thumbdown::wallbash:

 

 

Nå får jeg de ikke før neste uke. :mad:

Jeg klarer ikke å vente ..

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Steam

 

Uaktuelt.

 

-Jeg skal kjøpe PS3 versjonen

-Har ikke kort som jeg kan bruke online/steam etc

-Pappa er livredd for å kjøpe ting fra nettsider som ikke er norske.

Lenke til kommentar

Folk som har null tålmodighet i trafikken.

Var ute på tur i dag, og skal nå gi dere en "lang" historie kort. Rundkjøring - lang strekning - sving - bråstopp.

Bilen foran meg bråstoppet hardt, og det samme måtte jeg gjøre også.

 

Bilen foran var styrt av ei jente som øvelseskjørte. (Øvelseskjørte selv). Bilene hadde kjørt forbi, og nå kunne vi kunne kjøre. Innen dette hadde det allerede blitt en liten kø bak oss. Motoren i bilen foran ruses, og får enormt turtall, før motoren plutselig hoster, og kveles.

Tok litt tid før bilen fikk startet igjen. Og jeg er kjent med dette selv. Man begynner å stresse litt.

 

Selvfølgelig, er det en dust bak meg som bare måtte tute, og det etter max 3 sekunder. Ikke bare tuter han en gang, men faen meg 6-7 ganger, før han gir seg. Han må jo også ha sett den svære "L" skiltet på bakruta, men han ga blanke. Han bestemte seg så for å bare trykke, og holde, så han kunne være en liten båtferge i trafikken.

 

Hvorfor tror du det hjelper? Tror du virkelig jenta kommer kjappere i gang ved hjelp av tutinga di? Blir jo bare mer stressa. For en dust.

Heldigvis, kom jenta seg videre.

 

Det ironiske er at bilen han kjørte var en container av en Mercedes ML. Dette er typiske folk som brøyter seg igjennom alt i trafikken, og tydeligvis er kongen over det som skjer. I tilegg så bestemte han seg for å kjøre i 60 km/t, når grensa var 80 km/t resten av veien.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som har null tålmodighet i trafikken.

Var ute på tur i dag, og skal nå gi dere en "lang" historie kort. Rundkjøring - lang strekning - sving - bråstopp.

Bilen foran meg bråstoppet hardt, og det samme måtte jeg gjøre også.

 

Bilen foran var styrt av ei jente som øvelseskjørte. (Øvelseskjørte selv). Bilene hadde kjørt forbi, og nå kunne vi kunne kjøre. Innen dette hadde det allerede blitt en liten kø bak oss. Motoren i bilen foran ruses, og får enormt turtall, før motoren plutselig hoster, og kveles.

Tok litt tid før bilen fikk startet igjen. Og jeg er kjent med dette selv. Man begynner å stresse litt.

 

Selvfølgelig, er det en dust bak meg som bare måtte tute, og det etter max 3 sekunder. Ikke bare tuter han en gang, men faen meg 6-7 ganger, før han gir seg. Han må jo også ha sett den svære "L" skiltet på bakruta, men han ga blanke. Han bestemte seg så for å bare trykke, og holde, så han kunne være en liten båtferge i trafikken.

 

Hvorfor tror du det hjelper? Tror du virkelig jenta kommer kjappere i gang ved hjelp av tutinga di? Blir jo bare mer stressa. For en dust.

Heldigvis, kom jenta seg videre.

 

Det ironiske er at bilen han kjørte var en container av en Mercedes ML. Dette er typiske folk som brøyter seg igjennom alt i trafikken, og tydeligvis er kongen over det som skjer. I tilegg så bestemte han seg for å kjøre i 60 km/t, når grensa var 80 km/t resten av veien.

Jeg ble forbikjørt av en merce på HØYRE side i en nødlomme i en tunell da jeg stod i kø, og venstre felt også var kø... Jeg kom til avkjørselen han kjørte ut på og la meg på hjul, fulgte etter han og spurte hva slags jævla idiotkjøring det var.. Han skjønte ikke hva jeg mente så sa jeg "når du kjørte forbi meg på høyre side i tunellen kanskje?" Han bare - er det så nøye", så gikk han.. Hadde jeg ikke sperret veien, så hadde jeg slått dusten ned..

Lenke til kommentar

la meg til å sove for en time siden, voknet nå for 10min siden. Det første jeg tenkte var "JIPPI, torsdag!" og var lysvåken. Jeg fant ganske fort ut at jeg bare hadde sovet en timen, men det virker som at kroppen min tror jeg har sovet i 8 timer. For nå er jeg ikke trøtt i det hele tatt ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt med måte, er det vel noe som heter. Det er greit å være streng på aldersgrenser og slikt, men som Bordplate sier bør du heller ikke isolere.

 

Noe som slo meg akkurat nå, det er sykt lenge siden jeg har sett en film med 18 års aldersgrense.

Jeg vet ikke hvilken aldersgrense det er på filmene jeg ser, jeg. Det bryr meg midt i anus. Er det en bra film, har det ingenting og si om den har 18 eller 7års aldersgrense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...