Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (6 timer siden):

Lurer på om det egentlig lønner seg å jobbe når en har uføretrygd..

Staten tok tilbake ~8k i skatt, og nå skal NAV ha tilbake ~12k

Unngår det helst. Fordi en gang jeg hadde en inntekt helt på grensen ( 30 000), måtte jeg snakke med en fra NAV på tlf, og han provoserte meg. Typisk sånn ovenfra/ned holdning og innprentet meg gang etter gang på militant vis at "ALL inntekt må oppgis!". Jajaja, vet det. Misliker så sterkt å prate med NAV folk, at jeg unngår det mye av den grunn.
Nei da er aksjehandel mer å foretrekke. Der kan du jobbe og tjene så mye du vil, uten at NAV har noenting med det. Fordi det stemmer ikke helt at all inntekt må oppgis til dem, ikke kapitalinntekt.
 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Delvis skrev (4 timer siden):

Nei da er aksjehandel mer å foretrekke. Der kan du jobbe og tjene så mye du vil, uten at NAV har noenting med det. Fordi det stemmer ikke helt at all inntekt må oppgis til dem, ikke kapitalinntekt.
 

Dette var jeg ikke klar over

@Dubious

Må holde seg under inntektsgrensa, eller ha en godt betalt jobb, så en slipper å ha med de å gjøre

Lenke til kommentar
OtherHalf skrev (21 timer siden):

Folk i kinosaler....

i går var det ei dame bak meg som tok av seg skoene og satte føttene mellom setet mitt og setet ved siden av, altså på mitt armlene.

Jeg kjenner også at jeg holde på å klikke i vinkelsliper av folk som rasler noe så inn i h****** med godteposer.

Og ikke minst folk som sitter og preker i kinosaler.


Takk for meg, jeg innser at jeg har blitt en gretten gammal gubbe, kino ekke noe for meg lenger.

Wtf! Æsj! (Om hun dama som satte føttene på armlenene dine). Synes ikke du er gretten og gammel, dette her er veldig legitimt å irritere seg over. 

geir__hk skrev (19 timer siden):

Høye mennesker? Er fryktelig å krype opp i sofaer med dårlig sittestilling og føttene knapt i kontakt med gulvet fordi sofaryggen er alt for langt bak . . .

Nei, det blir vel feil å ta mennesker for deres fysiske utmål, men møbler synes jeg kan kritiseres som fritt vilt.

Enig i at det skulle vært mer justeringsmuligheter på møbler, sånn at alle kropper får gode sittestillinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
BadCat skrev (11 timer siden):

Satan! Domeneshop er kompromittert og jeg har mange domener og epostkontoer der.

Glad nå for at jeg har dette hos Proisp. Dessverre skjer dette bare mer og mer dessverre.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mag ne skrev (2 minutter siden):

Når de som leser nyheter og ikke minst sport på tv driver med "manspreading", stående!

GRRrr!! 

Jeg hater å sitte ved siden av andre mannfolk på bussen som gjør dette. Hater å komme borti andre folk. Husker det var en gang jeg nesten valt ut av setet mitt fordi en fyr absolutt skulle sitte slik. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gaea skrev (23 minutter siden):

Når folk tar for mye plass, så tar jeg enda mer plass tilbake.

Hopper du litt til siden slik at  det blir mer plass? Ønsker gjerne å lære teknikken på dette! :rofl:

Larzen_91 skrev (19 minutter siden):

Balleklem.

Er jo bare koselig det? :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (16 minutter siden):

Hopper du litt til siden slik at  det blir mer plass? Ønsker gjerne å lære teknikken på dette! :rofl:

Er jo bare koselig det? :p

Jeg presser fysisk ut mine egne bein og evt. albuene (altså ikke mot de som bruker stor plass fordi de er overvektige, de kan jo ikke for at de trenger plass) Ikke faen om jeg flytter meg vekk og gjør meg selv liten.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...