Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
43 minutes ago, Tåkefyrste said:

Høres ut som EU det ja. Jakten på middelmådighet. Alle skal ha det like ille.

Like ille? Folk flest har det bedre.

Mener du at det er bedre at folk flest har det verre, for at noen få skal ha det bedre, basert kun på hvor de er født?

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Klint Østskog skrev (5 timer siden):

Her er det for varmt... det er nok bare det. Blir liksom litt feil å lufte gjennom natten, når det er så kjølig ute.

Hvilket land befinner du deg i? Jeg befinner meg i Oslo. Vil det hjelpe å lufte før leggetid?

Danielzu skrev (4 timer siden):

Dere to kunne jo bare bytte bopel. Everybody wins!

Ikke dumt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
1 minute ago, Gaea said:

Hvilket land befinner du deg i? Jeg befinner meg i Oslo. Vil det hjelpe å lufte før leggetid?

Eg befinna meg i Noreg, og eg vurdera å se Ringdrotten.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (6 timer siden):

Bedre enn hva? Så vi som er selvforsynt med strøm må betale skjorta fordi andre land ikke gidder bruke penger på infrastruktur slik at de kan produsere nok strøm. Som sagt, jakten på middelmådighet

Det er godt andre land ikke har samme holdning til Norge når det kommer til matproduksjon, for da hadde vi sultet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Larzen_91 said:

Det er godt andre land ikke har samme holdning til Norge når det kommer til matproduksjon, for da hadde vi sultet.

At vi importerer mat fører ikke til at maten i landene vi kjøper fra blir 100 ganger dyrere for folk i det landet. Og om den hadde blitt det så kan jeg love deg det hadde vært lignende holdninger der også, så inntil det skjer kan det ikke sammenlignes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sidekick skrev (14 minutter siden):

Så du mener vi skal ha en egen leg for å kjøpe alkohol? Hvordan skal dette gjøres? Er det glattcella i fylla som avgjør om du havner i registeret? Eller skal vi ha spioner på utesteder som håndhever loven? På samme måte som prikker på førerkortet så får vi prikker for å være overstadig?

Nei, kun de som blir arrestert.

Ikke forbudt å være drita. 

Lenke til kommentar

Folk som ikke kan innrømme feil, snakker de seg inn i et hjørne bare benekter de alt eller kommer med en helt annen versjon av virkeligheten.

De har aldri gjort noe feil, de vet alt og de kommer heller aldri til å gjøre noe feil. Står det noe annet på internett er det bare tull etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
5 hours ago, Dubious said:

Nei, kun de som blir arrestert.

Ikke forbudt å være drita. 

Det er heller ikke forbudt for de som tidligere har vært arrestert å bli drita... i Norge er ideen at loven er lik for alle. Det blir feil å sammenligne det med førerkort siden det ikke er en rettighet all har, i utgangspunktet. Det er noe man må gjøre seg fortjent til, gjennom å bestå førerprøven og det å unngå å bryte trafikkreglene. Men at man liksom skal måtte gjøre seg fortjent til å drikke alkohol, høres ikke særlig smart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...