Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte GTA V i fjor sommer (er litt treg!), men glemte å sjekke størrelsen på spillet før jeg betalte ... i fjor hadde jeg latterlig treg nettlinje, så jeg gadd ikke bruke en måned på å laste det ned. Nå er linjen bedre og jeg skulle endelig gi det et forsøk, men når det er litt over 100 GB å laste ned fikk jeg et nytt problem - disken har ikke plass! Jeg kan jo sikkert slette masse annet og egentlig bare ha Windows og GTA på maskinen, men ... litt upraktisk det også, da! 

Da har jeg lært den leksa, hvertfall. Sjekk størrelse før du kjøper noe!

Lenke til kommentar

At clickbait og kjendis-nytt genererer mer klikk enn spennende og faktiske nyheter. Store og varige oppslag om brudd og skandaler, men at verden gjennomgår et tørke og avdekker dinosaurspor, krigsskip fra verdenskriger og "mini-stonehenge" er bare bortgjemt i en liten videosnutt. Skulle se den på nytt men finner ikke igjen (Dagbladet).

Lenke til kommentar

Når en har kjøpt ny radio til bilen, kommer hjem og ser på det som ble kjøpt, og finner ut at den som hjalp meg ikke har puttet nedi kabel til antennen, selv om jeg sa flere ganger at jeg trengte dette.  

Ikke noen stor krise da det er for varmt å installere ny radio, og skal til byen igjen på lørdag.

Lenke til kommentar

Noen ganger er det en fordel å lese bruksanvisningen...

Prøvde alt mulig, untatt å lese bruksanvisningen nøye, og løsningen stod med liten skrift.
Knotet med ny spiller til bilen i flere timer, men nå har jeg ihvertfall DAB+.
Mangler ryggekamera og rattknapper, men jeg vet hva som er problemet der (Mangler deler..)

Lenke til kommentar
^fmj skrev (9 timer siden):

Katter! Hvorfor kan det ikke være båndtvang?

Først og fremst pga av smågnagerne, der det er mennesker er det smågnagere, rotter og mus, vi har kun et forsvar mot dem og det er katter, vi har også bikkjer som er brukbare til jobben, men de krever handlere, så har vi ikke katter til og ta jobben så drukner vi i smågnagere, sykdom blir et problem, men det er sult som vil ta knekken på oss, når denne enorme massen med gnagere nå uten katter til å holde gnagerne under kontroll, de vil med tid og stunder være umulig og unngå de vil havne i maskinene og forpeste alt av mat. 

Fuglene ? Vel på en australsk øy tenkte de det samme, kattene tar en utrydningstruet fugl, så de utryddet kattene, rottene tok over og spiste eggene til fuggern og den ble utryddet langt hurtigere enn forventet. Det er vi mennesker som er problemet, katten er den eneste gode løsningen vi har. Det er ikke vi mennesker som temmet katten vettu, det er katten som tilpasset seg oss mennesker, det har vært en enorm suksess for dem, men også for oss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...