Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sittet mens jeg pisser så og si hele livet. Hovedsakelig fordi det er mer behagelig. Har heller aldri skjønt hvorfor damer er så autistiske på dette med doskåla. Hvorfor er det så fælt å ta den ned hvis den står oppe? Alle menn som står og pisser må jo ta den opp hver gang. Hvorfor skal den absolutt stå i damenes posisjon? Hva slags likestilling er egentlig det? Heldigvis vil dette aldri bli et problem for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sittet mens jeg pisser så og si hele livet. Hovedsakelig fordi det er mer behagelig. Har heller aldri skjønt hvorfor damer er så autistiske på dette med doskåla. Hvorfor er det så fælt å ta den ned hvis den står oppe? Alle menn som står og pisser må jo ta den opp hver gang. Hvorfor skal den absolutt stå i damenes posisjon? Hva slags likestilling er egentlig det? Heldigvis vil dette aldri bli et problem for meg.

Det har aldri vært noe problem for meg heller. Aldri vært sammen med en dame som bryr seg om setet eller lokket er oppe eller nede. Har faktisk aldri hørt noen snakke om dette som et problem utenom i vitser og slikt. Har selvsagt bare anekdotisk bevis, men jeg trur ikke kvinner bryr seg noe mer enn menn på det området.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det er din kropp! Drit i den hvis du vil, men det vil aller mest sannsynlig få følger senere.

Jeg har lest enda flere artikkler siden vi diskuterte i går. De sier stort sett det samme. Det utgjør ingen forskjell i friske menn. Kun hvis man har noe som faller under samlebetegnelse LUTS (Lower Urinary Tract Symptoms).

 

Min to første treff i google når jeg søkte på "empiric evidence sitting and peeing":

 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov

 

https://www.realclearscience.com

 

In healthy men, the team found no differences across any of the variables. Sitting was no better than standing for urinary health.

 

Det er åpenbart ikke så svart/hvit som du bastant påstår.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg påsto aldri at det var svart/hvitt, linken jeg ga deg sier mye av det samme som det du har gravd opp.

 

Det er bare fakta er det ikke er naturlig for oss å sitte i en rett vinkel mens vi driter eller pisser og at muskler som aktiveres når vi sitter ikke er like aktive eller blir hindret fra å være aktive når du står (forklarte veldig detaljert hvorfor ovenfor), men at det ultimate, for å få tømt seg skikkelig (dette er veldig viktig tro det eller ei), er alt man trenger en krakk.

 

Prøv det! Vil mest sannsynlig forandre livet ditt. Ihvertfall bæsjedelen!

 

Edit: er flere ting vi i vesten gjør feil. Som å bruke dopapir. Tenk deg, du gnir bare bæsjen rundt.. du blir ikke skikkelig ren. MEN hvis du bruker såpe og vann og kommer over "æsj!!! Bæsj!!!!" barnsligheten din så er du garantert en ren stump hver gang.

 

Vet jeg har snakket om dette før men er så lei av at folk er så feige. Du har garantert allerede hatt bæsj og det som verre er på hendene dine. (Ja jeg er en feig dritt også som ikke har begynt med å prøve selv, kunne sparr penger, miljøet og når man har magevondt så slipper man å bli sår i ræva av å tørke seg en million ganger).

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Irriterende å bruke flere hundre kr på mat som ikke engang er verdt 20! Ikke kunne de gjøre noe med det heller, må gå gjennom ledelsen og dritt. Styr unna rice bowl. Bare bry og direkte smakløs mat.

 

Edit: er faktisk arg på de som har skrytt så av dem. Hvis det er folks definisjon på "masse og digg mat for en billig penge" så syns jeg direkte synd på dem.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...