Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc
Skrevet

Det var inspirert av de forrige innleggene ja, men hadde ingen direkte sammenheng med de.

Skrevet

Tjenester som er så trege med å sende ut mail at tokenet har løpt ut på tid før man får eposten. Dette gjelder vel de fleste tjenester i dag da de ikke oppdaterer serverparken jevnt med antall kunder.

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Steinovnsbakt pizza. Verken jeg eller produsenten har noen gang vært i nærheten av en steinovn.

Skrevet (endret)

Når man har glemt passord på Mine Sider hos Talkmore og skal få tilsendt nytt, så står det at det kan ta noen minutter.

Nei. Det skal aldri ta nevneverdig tid å generere og sende en epost. Må dere skrive den manuelt eller?

Endret av Edgelord
Skrevet

Bikkja til hun ene som jobber her, hun er arbeidsnarkoman og sitter alltid lenge etter alle har gått.  Hun har aldri noen som kan passe den, og den er alltid her. Bikkja kjeder seg, og går rundt og drar ut søppel av avfallsboksene ved pultene.

Skrevet

At jeg ofte får voicecrack i en alder av 25. Skjer kun når jeg er på jobb og snakker med kunder. Minst 3 ganger om dagen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

forspiel og nachspiel, har vi ikke norske ord for det?

Du har egentlig svart på spørsmål selv.
Gjest Slettet-3RYwwc
Skrevet

Hvorfor heller ikke bli med på nachet? Sjeldent man husker morsomme ting som har skjedd tør kl 12 på en lørdag eller søndag uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...