Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg ikke klarer å legge til bilder. Jeg fikk min første PC i 1979.

(Den manglende ) løsningen for å legge til bilder her på diskusjon.no stinker...

 

 

Går da fint ann å legge til bilder? Eller misforstår jeg innlegget ditt?

 

<...Fjernet bildet....>

 

Jada, men husker aldri hvordan man får lastet opp bilder/skjønner ikke logikken i når man får lov og når man ikke får lov.

 

Hva styrer at man får opp mulighet for å legge inn vedlegg (annet enn link til et bilde)?

(Nå kan jeg f.eks. ikke se denne muligheten, bare mulig å legge inn ting som allerde ligger i "Mine filer", ikke legge inn nye. )

(EDIT: Linke går alltid bra, snakker om å laste opp eget "lokalt" bilde)

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Føler meg så utilpass i bachelorgruppa. Spurte i klassen om noen ville jobbe sammen.

 

De to andre kjenner hverandre fra før og har liksom skrevet en bachelor fra før, språket deres er så akademisk liksom, også skal de jobbe hele jævla tiden selv om det fire måneder til den skal inn.

 

I tillegg synes jeg bare helt greit om oppgaven/problemstillingen. Det er ikke så interessant for meg.

 

Men samtidig. Jeg orker ikke tanken på å ta kontakt med tilfeldige bedrifter innen den næringen. Skypemøte og muntlige greier ... uff hater slikt. Også alene ... nei. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Du klager på at studenter gjør det studenter skal o tide så de slipper å stresse uka før oppgaven skal leveres?

 

Det er mye merkelig å lese i denne tråden altså.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er for gale å sitte og bruke lørdager og søndager i februar til å skrive når den skal inn i juni.

 

Forøvrig er det bare noe. Jeg liker ikke temaet så godt, og føler meg utilpass siden de er så akademisk og har skrevet bachelor en gang før ... Rett og slett dum.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det er vel nettopp erfaringen av å ha skrevet en bachelor før som gjør at de vil bli ferdig så fort som mulig. I stedet for å kritisere dem for å være lure og ha et språk som faktisk forventes av dere i oppgaven så kan du jo heller utnytte situasjonen og lære av dem?

 

Jeg har selv skrevet en masteroppgave, helt alene, og måtte utsette leveringen et helt semester fordi jeg jobbet altfor dårlig med den i begynnelsen og derfor ikke fikk tid til å levere et produkt jeg kunne stå inne for.

 

Dette blir litt som å være irritert for at folk som jobber mer enn deg tjener mer enn deg mener nå jeg...

Lenke til kommentar

Tullinger som er så forbanna tette i topplokket at dem klikker på e-post som påstår at dem er nødt til å forandre passordet sitt hos for eksempel Facebook eller noe. Deretter klager de over å ha blitt hacket på Internett...

 

Det har vel det siste par årene blitt skrevet temmelig mange saker hos forskjellige nettaviser som handler om hacking og hvordan best beskytte seg i det digitale samfunnet. Det er vel ikke akkurat noen rakett-vitenskap å ligge langt unna slike suspekte e-poster eller tekstmeldinger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...