Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hahaha folk på forum kan være så morsomme...

 

Joda det er også sef tiggere og originale folk som leter etter pant...

 

Men de fleste folk med søppelsekker på panteautomaten er faktisk familier som har pant liggende til det skal storhandles.

 

 

UNGE single folk derimot uten BIL har sef ikke så mye PANT...

 

 

Det ligger liksom det praktiske i det at man tar med pant en gang i mdn i en tom bil feks til nordby eller mallen og drar hjem med en full bil med varer....

 

Da er det liksom kleint å komme som en student med en liten pose helgens pant.....

 

Jeg er derimot helt enig i at de med mye pant bør tilate folk med liten pant før, men det skjer jo veldig ofte også... Derimot når folk har satt igang så vil de først bli ferdige...

 

Jeg synes folk er veldig flinke i butikk-kø, folk som bare skal ha en flaske farris eller noe lunsjmat slipper føre de som har en hel handlevogn full, og jeg føler det er det samme i pantekø....

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

jeg tror ikke at alle er personer som har samlet flasker i månedsvis .  noen har samlet flasker de har funnet på gata eller i søppekasser

 

Er 2 i min by som samler flasker, de 2 ser i vær jevla søppelcontainer etter flasker å pante, de ser ut som 2 uteliggere men de er ikke det men de er stinn av penger begge 2 gniere gjerrigknarker da.

 

 

 

( det er jo ikke alle som bryr seg om panten )

Husker jeg glemte en pante lapp på 65.kr, surt men det var noen andre som fikk godt av de 65.kr da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

At ingen har gitt beskjed om at det er 2. pinsedag. Fikk vite det nå i siste sekund.

Forbaskede helligdar

Er mer en unnskyldning for folk å ha fri ?
Lenke til kommentar

Å se på en serie på HBO Nordic. Når du går inn på sida, hva kommer først? Ting du nettopp HAR sett.

 

Og det er ikke så enkelt som å klikke seg inn på den man har sett og velge neste episode.

Det finnes ikke en slik knapp.

Selv om det står over spilleren "SERIENAVN / SESONG 4 / EPISODE 7"

Men dette er jo faen ikke klikkbare linker en gang. Bare tekst.

 

Så må du scrolle langt ned, browse deg fram eller SØKE etter serien du skal fortsette å se på.

Når du søker og klikker deg inn på rett serie så kommer du på fanen "SESONG 1", man så må klikke på SESONG 4 og deretter scrolle ned for å finne neste episode.

 

 

Netflix: 1 klikk.

 

Fyfaen så DÅRLIG. Blir direkte kvalm.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...