Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Avisene lever jo av å spre frykt. Det er det de har basert businessen sin på.

 

Alt er skummelt og farlig. Og alle er ute etter å ta deg.

Lenke til kommentar

Går ut i fra at de fleste har fått med seg trenden på twitter, instagram osv når ting skjer. Kommentarfeltene til de som legger ut bilder/forteller om at de er i eller i nærheten av slike og andre situasjoner blir spammet ned av alskens journalister som ber dem om å ringe inn.

 

Det har jeg ikke fått med meg, og jeg kan ikke si at dette er noe som bryr meg heller.

 

 

Derimot vet jeg at det er helg, og helg er kjipt. Dritkjipt faktisk. Og enda kjipere er det at jeg mest sannsynelig må ta meg enten 2 eller 3 uker ferie i sommer. Sånn som situasjonen min er, er 0 dager ferie er akkurat passe.

Lenke til kommentar

Det blir grusomt. Holdt på å dø etter to uker i fjor, så det her lover ikke godt. Men enten får jeg ordna med 0 dager fri, eller så blir det sommerjobb. Kan ikke la væ å jobbe. Funker ikke, vøtt.

 

Eventuelt blir det råning i Miami i Testarossaen, med store mengder kokain og piller. Det låter bra. I hvertfall i låtene til Trevor Something.

 

Skal sies ar jeg er typen som synes helgen er to dager for lang. Grusomt. Så grusomt ar jeg skal drikke srore mengder øl og ha Twilight marathon i morgen. Hjelpes.

Endret av """
Lenke til kommentar

Har kun hatt dette ene valget for mail. Ser det nå, når jeg ville inn og avmelde.
Det er jo ikke fred å få lenger, herre pitter altså. Lurer på hvordan det hadde vært
om det var huket i alle dem. Flere mailer til dagen??
Nå gir jeg pokkern og tar bort den siste også. Det får være måte på mas.

 

post-12139-0-35657600-1491631129_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Å utdanne seg innen olje nå er vel kanskje det mest usikre man kan gjøre? Får brukt utdanningen på andre ting, men å jobbe på platform ville jeg nok ikke satset på.

 

Forøvrig: Apple produkter og drit med itunes. Fikset en midlertidig iphone 5 til dama, som nekter å koble seg til Itunes så hun får overført nr osv. All info ligger på pc'n men man MÅ logge inn for å få overført. De har laget verdens mest frustrerende system. Googler man problemet så er det mange der ute som har samme problemet ved overgang til ny tlf. Leiiii

Lenke til kommentar

Husk at ingen gjerning er god før man har vist det frem til alle på facebook. Folk som søker sympati og skryt, uironisk på facebook kan ta seg en bolle. Det er så dumt å se på.

 

Misliker spesielt de som sprer budskap samtidig som at de desperat prøver å bevise hvor gode de er. 'I dag støttet jeg kreftforeningen med 250 kr, det bør du gjøre også!'

 

Enda en ting. De som enda tror at cannabis er et farlig rusmiddel. Enda verre, de som påstår at det ikke har medisinske egenskaper, som blant annet lindring av kronisk smerte, kvalme, matlyst.

 

I enkelte land/stater er det legalisert uten noe problemer i det heletatt, imens i andre land er det totalforbud fordi det er livsfarlig?

 

Hører på Nrk Ekko hvor det diskuteres om det har noen positiv effekt eller ikke. Hvor en kvinne som har hatt kroniske smerter i 7 år får høre at det mest sannsynlig er placebo når det lindrer smerten hennes. Altså, hun har prøvd ALT annet i flere år, og 20 minutter etter inntak av cannabis så forsvinner smerten, også tør noen å si det mest sannsynlig er innbilning.. Latterlig

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...