Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal mye til for en voksen mann å bli full med mindre det er snakk om drikking på tom mage eller drikking utover store deler av dagen hvorpå måltider blir sløyfet. Norge har en forholdsvis stor andel av menn over 180 cm i forhold til resten av verden så ved normal eller større muskelmasse skal det mye til for at den norske gjennomsnittsmannen blir godt påseilet.

 

I en liter vodka er det nesten like mange kalorier som i dagsinntaket av mat til en mann. Hvis man har spist de faste måtidene og tatt noen øl i tillegg til brennevinet så vil man etter hvert føle seg så mett at det er vanskelig å få innpå nok alkohol til å bli full. Neste dag vil man ha fått nok energi til at man ikke føler for å innta mat før langt utpå kvelden.

 

Mikser man drinker vil blandevannet utgjøre flere liter, whisky er ikke spesielt lettdrikkelig, vodka er ikke lettdrikkelig rent med mindre det er smaksatt, diverse shots og likører vil bli kvalmende før man får i seg store nok mengder, av øl blir man full i magen og doven. Som sagt skal det mye til for å bli full.

 

Hvordan unngår man å blir full? Det er faktisk svært enkelt.

Spis mat, drikk vann til måltidene og utover kvelden slik at man ikke tyr til ekstra alkoholinntak for å slukke tørsten.

 

Folk som ikke spiser mat og drikker vann i løpet av en dag er ikke voksne fordi de trenger moren sin hengende over skuldra for å si "Husk å spise, husk å drikke vann.". Når mor slutter å mase, da er man voksen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Folk som er drita 19:00 på julaften og unnskylder med at det ikke er unger der.

Trenger da faen ikke å ha unger i nærheten for å beherske seg litt.

Hvorfor i alle dager skal du se ned på de som går på en liten snurr på julaften? du gjør som du vil også gjør andre hva de vil.

Lenke til kommentar

Trodde ikke skjøteledningen IP44 kunne inneholde en haug med vann i seg. Julelysene er tilkoblet denne, og våknet i dag opp til sikringen hadde gått i huset. Viste seg at skjødeledningen var årsaken. Ufattelig mye vann i den etter å ha stått ute. Er jo til utendørsbruk men tydeligvis ikke Bergensk flom. Nå må den tørkes ... Omfg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

IP44 er ei lav sertifisering og ikke til "permanent" utendørs bruk. Det er mer i retning hvis du utendørs skal koble opp et elektrisk apparat i noen minutter eller timer, ikke for å koble opp belysning i dager og uker.

 

Du burde hatt minst IP67 og helst IP68.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

IP44 er ei lav sertifisering og ikke til "permanent" utendørs bruk. Det er mer i retning hvis du utendørs skal koble opp et elektrisk apparat i noen minutter eller timer, ikke for å koble opp belysning i dager og uker.

 

Du burde hatt minst IP67 og helst IP68.

Hvor mye koster IP67 og 68 da, flere tusen. Fant en skjøtekabel IP67 til over 2k ... Med flere uttak var ikke å finne.

Brukte uansett denne IP44 i fjor, hadde ingen problem. Men nå var det heller ikke storm og syndeflod her heller så ....

Lenke til kommentar

 

Folk som er drita 19:00 på julaften og unnskylder med at det ikke er unger der.

Trenger da faen ikke å ha unger i nærheten for å beherske seg litt.

Hele poenget med Jul er jo å bli drita med familien sin.

 

 

Å drikke seg full sammen med foreldre søsken og sånt, er noe jeg aldri kunne tenkt meg. Tanken byr meg imot, blir litt samme som tanken på å hatt sex med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Å drikke seg full sammen med foreldre søsken og sånt, er noe jeg aldri kunne tenkt meg. Tanken byr meg imot, blir litt samme som tanken på å hatt sex med dem.

 

 

Du kan jo ikke være seriøs. Det der er noe av det absolutt fjerneste jeg noensinne har lest, eller hørt for den saks skyld. Helt blåst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Å drikke seg full sammen med foreldre søsken og sånt, er noe jeg aldri kunne tenkt meg. Tanken byr meg imot, blir litt samme som tanken på å hatt sex med dem.

 

 

Du kan jo ikke være seriøs. Det der er noe av det absolutt fjerneste jeg noensinne har lest, eller hørt for den saks skyld. Helt blåst.

 

Noen som har gravd ned sine sanne seksuelle følelser mot noen i nær familie :p

 

Og kanskje frykten for at vedkommende skal prøve seg på noen i familien sin når de er full og har lite grenser.

 

Er jo kun en dårlig teori, selfølgelig.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Hvor mye koster IP67 og 68 da, flere tusen. Fant en skjøtekabel IP67 til over 2k ... Med flere uttak var ikke å finne.

Brukte uansett denne IP44 i fjor, hadde ingen problem. Men nå var det heller ikke storm og syndeflod her heller så ....

Det koster noen tusen, men du har kabelen i mange år.

 

IP44 tåler kun moderate mengder regn, da bør du i det minste ha skjøtene under tak.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...