Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste gøye på TV på lørdagen går seint, fra sånn 23:30. Alt frem til det er helt utrolig kjedelig. Ikke en dritt å se på TV på lørdagskveld.

 

(Og plis, ikke kom med det, "TV er så 2000, har ikke TV jeg, TV er oppskrytt" osv.)

Spill tv spill å pc spill da går tiden fortere for deg. sorry Lami jeg ser ikke på mer på tv, jeg bruker tv til ps4 å one. :)

Lenke til kommentar

 

Det eneste gøye på TV på lørdagen går seint, fra sånn 23:30. Alt frem til det er helt utrolig kjedelig. Ikke en dritt å se på TV på lørdagskveld.

 

(Og plis, ikke kom med det, "TV er så 2000, har ikke TV jeg, TV er oppskrytt" osv.)

Spill tv spill å pc spill da går tiden fortere for deg. sorry Lami jeg ser ikke på mer på tv, jeg bruker tv til ps4 å one. :)

På hytta. Multiplayer funker ikke her :/ Eller jo, PS3 med Resistance 2 funker, men lei av det. Har prøvd BF på PC men det er for dårlig nett.

Lenke til kommentar

Hadde gledet meg til å se Norge-Tyskland i dag, men nå har jeg plutselig mistet alle TV-kanalene. Har kun NRK-kanalene igjen. Hva kan ha skjedd? Det eneste jeg har forsøkt er å ta strømkabelen ut og inn. Jeg tenkte at jeg kunne søke opp alle kanalene, men jeg finner ingen "søk etter kanaler"-knapp.

 

Bruker snapTV.

Lenke til kommentar

AtB tilbyr periodebillett for 24 timer, 7 dager, og 30 dager.

 

7 DAGER? En arbeidsuke er jo for faen meg 5 dager. Kunne de ikke hatt et litt billigere alternativ så kan vi som er litt blakk ta bussen til og fra jobb en uke? I stedet for å kaste bort to dager man sannsynligvis ikke tar bussen, på lørdag og søndag.

 

Så jævla kalkulert og kynisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AtB tilbyr periodebillett for 24 timer, 7 dager, og 30 dager.

 

7 DAGER? En arbeidsuke er jo for faen meg 5 dager. Kunne de ikke hatt et litt billigere alternativ så kan vi som er litt blakk ta bussen til og fra jobb en uke? I stedet for å kaste bort to dager man sannsynligvis ikke tar bussen, på lørdag og søndag.

 

Så jævla kalkulert og kynisk.

Er mange som jobber lørdag å søndag, da er vel 7 dager ikke 5 dager. sorry

Lenke til kommentar

Software som starter å spytte ut feilmeldinger og nekter deg å forlate/oppdatere et felt fordi verdien er "feil".

 

Jeg skjønner jævlig godt at minstepris ikke kan være høyere enn makspris, men nå starter jeg å fylle ut fra toppen og ned, så jeg har tenkt å oppdatere begge steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...