Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Nei de er lyseblå. Bare å klikke på dem og skrive.

 

Kan hende du bør oppdatere programmet? De har ganske hyppig oppdatering

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som er nå 25+ og irriterer eller kommer med moralpreiken til de som har fått lappen og er I 18/19års alderen.

 

Plaease, du var selv en råkjører når du var 18år og fikk laåpen, også skal du irritere deg over de bare fordi du har erfart og blitt voksen? "Ja, men jeg var umoden den gangen. Nå har jeg lært"

 

Enten er man dum og retard eller så er man smart nok til å skjønne hva som er rett eller galt, uavhengig hvilken alder.

Så sånn sett så blir det feil når folk(når de selv var en) skal komme moralpreik til andre. Bare hold kjeft, det blir meningsløst å komme med råd eller være moralsk når man selv har vært en shitkid

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Nei det gjør ikke jeg heller på seriøse sider som jeg faktisk vil se innholdet på. Men det er veldig irriterende at fleste sider nå tvinger en til å slå av adblock for at sidene skal fungere normalt. Eksempel Dailymotion som jeg opplevde i går. Har man adblock på, blir sidene helt ubrukelige og man kan ikke se på videoene. Først når jeg slo av adblock, kom sidene opp som de skal.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at ALT skal filmes med Snapchat eller ihvertfall portrett-modus. Da spesielt når klippet senere er ment til å vises på TV. Hvis det skjer noe som MÅ dokumenteres så snu den jævla mobilen! Vi vil ikke se snapchat klipp med 240p kvalitet og sorte bars på siden av klippet. Når du står der face to face med terrorhandlinger, naturkatastrofer eller annet spennede greier så drit i Snapchat og husk, snu mobilen 90 grader!

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...