Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om innovasjon, potetgullsmaker.

 

"vi lanserer helt nytt potetgull, hva skal vi ha da, en med salt og en med paprika? WOW genialt"

"hmm vi har brukt rømme og løk, hva med rømme og vårløk? fy faen du er sick as marketing kungen"

"skal vi gjøre det ekstra KNASENDE kanskje"

 

 

"hey folkens, folkens, nå har jeg en syk ide, la oss gjøre noe utenom det vanlige"
1704843-12-1395761384461.jpg

Jævla amatører, finn på noe smak av de 200000 smakene som er mellom paprika og eple, trenger ikke å være enten ekstremt kjedelig eller ekstremt uvanlig.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om innovasjon, potetgullsmaker.

 

"vi lanserer helt nytt potetgull, hva skal vi ha da, en med salt og en med paprika? WOW genialt"

"hmm vi har brukt rømme og løk, hva med rømme og vårløk? fy faen du er sick as marketing kungen"

"skal vi gjøre det ekstra KNASENDE kanskje"

 

 

"hey folkens, folkens, nå har jeg en syk ide, la oss gjøre noe utenom det vanlige"

1704843-12-1395761384461.jpg

 

Jævla amatører, finn på noe smak av de 200000 smakene som er mellom paprika og eple, trenger ikke å være enten ekstremt kjedelig eller ekstremt uvanlig.

med eple hørtes digg ut da.
Lenke til kommentar

Når vi snakker om innovasjon, potetgullsmaker.

 

"vi lanserer helt nytt potetgull, hva skal vi ha da, en med salt og en med paprika? WOW genialt"

"hmm vi har brukt rømme og løk, hva med rømme og vårløk? fy faen du er sick as marketing kungen"

"skal vi gjøre det ekstra KNASENDE kanskje"

 

 

"hey folkens, folkens, nå har jeg en syk ide, la oss gjøre noe utenom det vanlige"

(...) bilde (...)

 

Jævla amatører, finn på noe smak av de 200000 smakene som er mellom paprika og eple, trenger ikke å være enten ekstremt kjedelig eller ekstremt uvanlig.

Her på Filippinene har jeg motsatt problem. Er haugevis av crazy smaker. Fisk, reker, blekksprut, eddik osv, osv. Jeg savner gode simple potetgull som havsalt og paprika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...