Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hun fremdeles vondt så kontakter dere lege for noe sterkere. Burde ikke være noe problem.

 

Jeg har selv fått mye sterkere medisiner enn paralgin forte. Jeg sa bare at paralgin forte hadde null virkning, og at jeg trengte noe sterkere. Fikk piller i hånden der og da, og en resept så jeg kunne kjøpe mer dagen etterpå.

Lenke til kommentar

 

At folk tror at det er mulig å knuse mobbing på skolen/mobbing generelt. Det er som å tro på at gud finnes.

Mobbing vil og kommer ALLTID til å eksistere!

 

 

Ja hva mener du egentlig med det, at man bare skal godta det og ikke gjøre noe?

Klart det er mulig å jobbe med saken, og oppnå resultater hvis man vil. Det er grenser hva drittungene tør å gjøre om de vet det får konsekvenser de ikke vil like å leve med. Det er i den retning man bør rette skytset. Dill og dull fører ikke fram, det er riktig nok.

At man må innse at mobbing vil alltid eksistere, så lenge det finnes mennesker på denne planeten. Hovedsakelig er det foreldrene sin oppgave og oppdra disse ungene, men så gjelder det også den offentlige: Skole, helsevesenet, politikere og samfunnet generelt.

 

Mobbing har alltid vært "pri" for politikere I mange mange år. Har det blitt bedre? Nope. Har helsevesen blitt bedre? Nope. Bare ta f.eks hun jenta på 13 år, hvor moren har kjempet I mange år..UTEN å ha fått no støtte eller hjelp. Sier veldig mye om de forskjellige organisasjonene.

Lenke til kommentar

Men feilen du gjør er å bruke det som unnskyldning, at vi bare må "gi opp". Ser ingen verdi i å pushe det, hva er poenget?

Da blir det hvertfall ikke bedre.

Vi bør fortsette ha holdningen om å ikke akseptere, samme hvor vanskelig det ser ut.

Nei, klart vil det ikke bli noe bedre av den grunn. Likevel, så mener jeg at det vil gå bedre når man har akseptert mobbing. Da blir mobbing hvertfall tatt alvorlig, noe det ikke blir pr.dags dato. For akkurat sånn som det er nå I dagens samfunn så blir de som blir mobbet kastet vekk eler får em 'det ordner seg nok, bare dra hjem du'-Holdning.

Lenke til kommentar

Eh.. javel, sier du det ja. Vet ikke om jeg er helt med, men vi skal selvsagt belyse alle muligheter som kan

ha noe for seg.

Det er nok ikke hva noe jeg sier, men mobbeoffere. ☺ "man må oppleve det før man kan si noe om det" noe jeg tror stemmer ganske bra. Man kan være empatisk og sympatisk så mye man vil, men når man ikke har opplevd mobbing selv så er de tipsene/rådene man kommer med helt uaktuell og når mobbeofrene kommer med forslag så blir de avvist fordi det tydeligvis ikke stemmer overens med hva man har lært fra boken

 

Akkurat på lik linje som de som vurderer å ta sjølmord eller tenkt tanken. Man må ha opplevd det selv for å kunne forstå hvor langt nede de er. Da hjelper det ikke med trøste ord

Endret av REALITET
Lenke til kommentar

Uvanlig hverdag, dag 4: i dag ble jeg forrådt av telefonalarmen og forsov meg. Fortsatte med at jeg havnet i nabosetet med en dame som tygga tyggis og smattet ofte, selv om vi satt i stille-vognen. Heldigvis hadde med iPoden så fikk dempet lyden.

 

Siste dag før helg i morgen. Satser på at den blir en vanlig dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Inkassofolk som faen ikkje gjer jobben sin skikkeleg. Her betaler eg rekningane mine innan fastsett frist, men får likevel purring og omkostningskrav på det eg allereie har betalt og gjort opp fordi dei på deira side synest eg skulle ha betalt ei veke tidlegare enn forfallsdato. Herre min hatt, eg betaler jo innanfor den fristen som står på rekninga, for det er slik rekningar fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...