Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å ta det opp med naboen på en fin måte og forhøre deg hvorfor han gjør dette, før du klaget på internett?

 

Det hender folk ikke tenker så mye og det er ikke mer enn en liten påminnelse som skal til.

Har dere prøvd å lese trådtittelen, eller blir det for vanskelig for dere?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Virker som om folk (i kommentarfeltene i nettavisene) allerede har glemt at også det forrige byrådet i Bergen drev med datokjøring som et middel mot giftlokket.

Den kollektive hukommelsen til folket varer bare til neste valg i mange tilfeller.

Lenke til kommentar

Venter på en telefonsamtale som avgjør om jeg får drømmejobben eller om jeg blir deprimert naver

 

Sånn seriøst jeg holde på å klikke mongolid her, skulle få vite det i dag og jeg bare venter, venter og venter...

Alarmen på telefonen gikk i stad og jeg trodde det ringte så jeg bli meget skuffa altså

Lenke til kommentar

Er virkelig ikke min dag idag. Først går kjøkkenvasken tett på grunn av is i rørene i kjelleren. Når jeg endelig får tint rørene så har vaskemaskinen prestert å tømme alt vannet utover badgulvet :wallbash:

Minner meg om det som skjedde med meg. Gikk i dusjen og sto der lenge. Gikk ut, henta håndkle og tørka meg. Tenkte ikke over at vannet sto meg opp på leggen får håndkleet ble gjennomvått. Dette var på morgenen og mens jeg tørka, gikk strømmen for hele blokka. Måtte tømme badet og rense sluket i mørket, bare ved lys av mobil.

 

Lite bad og høy kant heldigvis.q

Lenke til kommentar

 

Er virkelig ikke min dag idag. Først går kjøkkenvasken tett på grunn av is i rørene i kjelleren. Når jeg endelig får tint rørene så har vaskemaskinen prestert å tømme alt vannet utover badgulvet :wallbash:

Minner meg om det som skjedde med meg. Gikk i dusjen og sto der lenge. Gikk ut, henta håndkle og tørka meg. Tenkte ikke over at vannet sto meg opp på leggen får håndkleet ble gjennomvått. Dette var på morgenen og mens jeg tørka, gikk strømmen for hele blokka. Måtte tømme badet og rense sluket i mørket, bare ved lys av mobil.

 

Lite bad og høy kant heldigvis.q

 

Høres ut som en perfekt måte å starte dagen på. 

 

Sto i rundt 2timer å tinte rør med varmepistol og et håndkle med varmt vann. Det er ikke en jobb jeg har lyst til å gjøre igjen, så bestillte en temperatursensor slik at jeg kan lese av temperaturen rundt røret i kjelleren fra kjøkkenet. Lenge leve teknologi  :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...