Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Søkemotorer på "smart"-telefoner (i dette tilfellet iphone).

Skulle søke etter en sang, Something New med Axwell Ingrosso som jeg akkurat lastet ned, søkte på "something".. Ingen sanger funnet, men en mail ifra 2006 som hadde ordet SOMETHING fant den!

Søkesystemet er helt for jævlig. Søker du etter noe fra sms så kommer det opp, trykker du inn på det kommer du til siste melding og noe helt annet.. Ja for jeg søkte opp ordet for å SE AT DET FANTES!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trikken! Om ettermiddagen fyrer de så heftig at det er et mareritt å ta den bare fra Løkka til sentrum. I dag var det så hett at det ble ubehagelig for øya og de begynte å renne.

 

Pinne for landet og diverse broilersanger i samme ræva sjanger som har blitt populære.. Skjønner ikke hvordan folk kan høre på slikt jævla søppel...

Igrunn enig. Helt uforståelig for meg, og det verste er at folk hører på det edru. Selv om jeg har drukket takler jeg det overhodet ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda verre med de som selger til noen andre rett før. Hadde et tilfelle der vi faktisk skulle hente en sofa. Avtalte et klokkeslett. Kom med henger og var utenfor. Ringer opp selgeren. "Hehe, den ble henta for 15 min siden, hei!"

 

Brenn!

 

Er det mulig. Da tror jeg det hadde blitt en molotov coctail inn stuevinduet til vedkommende :p

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Jeg hadde en som forsvant uanmeldt til hytta si i en hel helg etter at han sendte første mail. Dette ble så følget opp på Mandag igjen der han beklaget over at han var på hytten. Jeg sender epost og sms igjen for å spørre om hvor han bodde og når vi skulle møtes, det tok igjen flere dager.

 

Jeg ga opp. Han kan kjøre de felgene opp i rassen sin for alt det jeg bryr meg om.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Søkemotorer på "smart"-telefoner (i dette tilfellet iphone).

Skulle søke etter en sang, Something New med Axwell Ingrosso som jeg akkurat lastet ned, søkte på "something".. Ingen sanger funnet, men en mail ifra 2006 som hadde ordet SOMETHING fant den!

Iphone sin søkefunksjon er helt forferdelig. Eneste du kan regne med å finne er gamle mails og mld og apper.

Lenke til kommentar

Netflix sitt "sikkerhetsinnskudd" system irriterer meg en god del! Hadde fått et Visa Spendon Gavekort på 150 kr, som skulle kunne brukes på Netflix.

Men etter at jeg hadde registrert kortet, så fikk jeg den kjekke beskjeden om at balansen på kortet var for liten etter at Netflix hadde belastet 79 kr i "sikkerhetsinnskudd".

 

Derfor var det ikke nok penger på kortet til kjøpe "vanlig" medlemskap. Endte opp med å bruke det vanlige bankkortet mitt, og fikk beskjed av Netflix om å ta kontakt med aktuell bank for å få tilbake pengene de hadde trukket fra gavekortet. :wallbash:

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Jenter i film irriterer meg så utrolig mye! De er nesten alltid så sykt tilbakestående. Klarer ingenting eller bare griner og hyler, faen som jeg hater dem. Det er ikke sånn ordentlige jenter er i virkeligheten.

 

Også hater jeg at menn i filmer aldri kan drepe, slå eller torturere jenter fordi de er jenter. Kjerringa har drept 40 stykk, men vi kan ikke drepe a. Mens menn drepes i hytt og pine i alle filmer. Herregud ass, bare drep de jævla fittene.

 

Jeg husker jeg var i Oslo og drakk en gang, og så kom det er par (mann og kvinne) og skulle bråke med meg fordi jeg hadde visst tatt pilsen hans på X utested, enda jeg hadde vært på utested Y. Mannen langet ut mot meg og jeg slo han rett ned. Dama hans klikka og slo meg i ansiktet. Så jeg måka til a så a gikk i bakken hu også. Det forventet hun nok ikke tenker jeg. Likestilling, bitch.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...