Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trege folk, som går sakte, gjør ting sakte, betaler sakte. God som jeg hater dem! Får lyst til å slå dem hardt I bakhodet. Det er de samme folka som kaller seg for livsnytere fordi dem tar "livet med ro". Så fint da! Kast bort andre sin tid fordi det er så sykt morsomt å betale I butikken at de absolutt må bruke lang tid på det, for å nye opplevelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Videostreamingtjenester som ikke lar deg endre videokvalitet manuelt. Sitter på hytta med ustabilt nett, og det er helt umulig å se på NRK nett-TV fordi den stopper opp og bytter streamingkvalitet hvert minutt. Samme gjelder bl.a. Netflix. Hvorfor kan man aldri styre ting manuelt lenger???

 

Det er vel internetforb. sin feil, og ikke tv streamet? Alternativet er vel at du ikke så noenting :hmm:

Lenke til kommentar

Videostreamingtjenester som ikke lar deg endre videokvalitet manuelt. Sitter på hytta med ustabilt nett, og det er helt umulig å se på NRK nett-TV fordi den stopper opp og bytter streamingkvalitet hvert minutt. Samme gjelder bl.a. Netflix. Hvorfor kan man aldri styre ting manuelt lenger???

 

post-290794-0-27450800-1425131045_thumb.png

 

Skal visst være mulig å styre kvaliteten på Nrk nett-Tv til en viss grad: http://tv.nrk.no/innstillinger

Lenke til kommentar

Videostreamingtjenester som ikke lar deg endre videokvalitet manuelt. Sitter på hytta med ustabilt nett, og det er helt umulig å se på NRK nett-TV fordi den stopper opp og bytter streamingkvalitet hvert minutt. Samme gjelder bl.a. Netflix. Hvorfor kan man aldri styre ting manuelt lenger???

På nettlix kan du gjøre det i hvert fall. Trykk på ctrl+alt+shift+s og velg kvaliteten du vil ha, så "overide" :)
Lenke til kommentar

For de som bruker Dplay(TVNorge, Discovery osv.) kan man også velge manuelt.

 

Dersom du klikker i skjermbildet når du spiller av video og deretter holder inn Shift og taster t+v+n så vil du få opp menyen fra skjermbildene hvor du selv kan bestemme kvaliteten du ønsker.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

 

 

Glemte vossafåren i kassen på butikken, helvete. Aldri handlet noe særlig der før, sånn høy kant der maten havner når de kjører den nedover sånn at man ikke kunne se med øyekastet hva som lå der.

Der jeg jobber skriver vi ned alt som blir gjenglemt så er null problem å gå i samme kasse og etterspørre og få ny

Ja de hadde det den butikken her også, gikk der dagen etterpå og sa jeg hadde glemt så sto den i glemmeboka og jeg fikk ny, supert :)

 

 

Men noe som irriterer meg. Ikke lenge siden jeg skrev her jeg hadde fått influensa etter å ha vært forkjølet. Guess what, nå har jeg spysyken. Tredje helgen på rad jeg er syk, helvete heller er det mulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...