Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Samme her, du. Vært ganske forkjøla siden mandag med litt bihulbetennelse også, men nå er det kun hostingen som gjenstår mest. Har dessverre ingen egenmeldingsdager heller.

 

En annen ting er jeg hadde bestilt ny frontlykt til bilen min i går tidlig, men blir ikke sendt før imorgen. Hadde tenkt meg til Moss i helga for å stikke innom katta, men nå er det fare for det blir frem og tilbake i tilfelle pakken kommer på lørdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som nesten aldri bruker spylervæske på frontruta. Satans irriterende å sitte på med. Om det er vått ute så har man fått en god del møkk etter bare et par km. Spyler du ruta vil du merke det med en gang. Enkelte er jo vaksinert mot dette og lar det gå sikkert 10 mil mellom hver gang de spyler, ligger faen meg en halvkilo møkk på ruta innen den tid. Nevner man dette så skal det i alle fall ikke spyles!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg ikke så mye, men skulle ønske jeg kunne vært like våken når jeg våkner som mange andre tydeligvis er.

 

Er ofte mer våken og "klar" på kvelden enn jeg var når jeg sto opp. Virker som om noen går fra 100% ned mot 0%, iforhold til meg som går fra 0% til 100%. :hm::sleep:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant, jeg også faktisk.

Irriterer meg også at viskerene starter med en gang, før væska har nådd ruta, og alltid går for mange turer etter ruta er "ren"

Skulle tro de fant på dette for at vi skal slite ut viskerene så fort som mulig.. I min gamle e36 så kunne man fint spyle utenom at viskerene startet. Det er 100 ganger bedre, spesielt om det nesten er tomt for spylerveske..
Lenke til kommentar

Glemte vossafåren i kassen på butikken, helvete. Aldri handlet noe særlig der før, sånn høy kant der maten havner når de kjører den nedover sånn at man ikke kunne se med øyekastet hva som lå der.

Der jeg jobber skriver vi ned alt som blir gjenglemt så er null problem å gå i samme kasse og etterspørre og få ny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...