Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Cola Life er tidenes største gimmick. Kun et ploy for å utnytte "nyttårsforsetter" og andre idioter. Gi det et halvt år og dritten selger ikke lenger.

 

Noe som minner meg på at nyttårsforsetter faktisk er en større gimmick enn Cola Life. Tror ikke jeg finner et ord som irriterer mer enn "nyttårsforsett".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helvetes satans eiendomsskatt.......hva med oss som ikke har så mye å rutte med ??

 

Hadde det ikke vært en ide å selge Cola Life for 0.5 liter/5kr og 1.5 liter/15 kr......man starter da ikke et nytt produkt med fullpris hvis man skal lokke kunder.......helt elementær markedsføring.

 

Tenk , for helvete !

Det er et helt nytt produkt "alle" kommer til å kjøpe. Hvorfor slippe det billigere? Hadde du fortsatt å kjøpe det om du ikke likte det fordi det koster mindre?

Lenke til kommentar

 

Helvetes satans eiendomsskatt.......hva med oss som ikke har så mye å rutte med ??

 

Hadde det ikke vært en ide å selge Cola Life for 0.5 liter/5kr og 1.5 liter/15 kr......man starter da ikke et nytt produkt med fullpris hvis man skal lokke kunder.......helt elementær markedsføring.

 

Tenk , for helvete !

Det er et helt nytt produkt "alle" kommer til å kjøpe. Hvorfor slippe det billigere? Hadde du fortsatt å kjøpe det om du ikke likte det fordi det koster mindre?

Jeg kjøpte en kun fordi det fulgte med en vanlig Coca Cola til samme pris som de ellers koster. Hvis ikke hadde det ikke falt meg inn å smake på søpla.

Lenke til kommentar

Helvetes satans eiendomsskatt.......hva med oss som ikke har så mye å rutte med ??

 

Hadde det ikke vært en ide å selge Cola Life for 0.5 liter/5kr og 1.5 liter/15 kr......man starter da ikke et nytt produkt med fullpris hvis man skal lokke kunder.......helt elementær markedsføring.

 

Tenk , for helvete !

Det er dumt å tilby kunder et produkt som er veldig likt ett man har fra før, men med en lavere pris. Da stjeler man bare kunder fra seg selv. Jeg trur også kundene hadde blitt sure om brusen man tidligere betalte 5 kroner for, nå kostet 30.

 

Så vidt jeg vet er det mange steder man får en gratis Life ved kjøp av rød-Cola. Så der har du "inngangsbilletten" du etterlyser.

 

Alt i alt trur jeg Coca-Cola vet hva de driver med. Er det noe de kan, så er det markedsføring.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Roping. Altså, seriøst. Folk som roper framfor å gå bort til den de skal snakke med. Veldig utbredt på jobben min. Folk sitter på hvert sitt kontor og roper. Sweet lord, det er irriterende.

 

Det er jeg helt enig i. Som feks på butikker og: Ekspeditører som roper fra langt borte "Trenger du hjelp!! Finner du..!!"

Svarer ikke da jeg. De får værsågod komme bort å spørre på folkevis om jeg skal svare

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig i. Som feks på butikker og: Ekspeditører som roper fra langt borte "Trenger du hjelp!! Finner du..!!"

Svarer ikke da jeg. De får værsågod komme bort å spørre på folkevis om jeg skal svare

 

Japp, jeg gjør nøyaktig det samme. Hvis noen roper spørsmål til meg later jeg som jeg ikke hører det. Trassig? Nja, kanskje, men det er bare en liten del av mitt store folkeskikkopplæringsprosjekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen i helvete! Jævla Facebook. Jeg prøver å logge inn, men får melding om at kontoen er blokket. Hvorfor? Fordi jeg logger inn fra et annet sted! Selvsagt, fordi jeg flyttet og byttet adresse! Og så trykker jeg neste der de be meg om å verifisere identiteten min. Så står det: "ingen verifiseringsmetoder tilgjengelig, kom tilbake senere..." Jævla mongo sikkerhetssystemer. Jeg kan bytte passord via "glemt passord", noe som samtidig verifiserer at det er min konto, men når jeg logger inn med det nye passordet får jeg samme tilbakestående melding. Satans Fb. En av de få gangene jeg virkelig trenger fb (profisjonell sammenheng) så får jeg ikke logget inn fordi jeg har ny IP...

 

FAEN I HELVETE JÆVLA FB-FAEN. Brenn.

 

 

Innlogginga skal vel fungere så lenge man logger inn med riktig e-postadresse og passord. Jeg skjønner ikke hva IP-adressen har med innlogging å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...