Jump to content

MK3

Medlemmer
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 :)
  1. Tibber i Home Assistant har vært veldig ustabil i det siste, faller ut til stadighet. Jeg har én pulsemåler og den fungerer i Tibber-appen, når den faller ut i HA. Dersom dere går inn på Tibber-integrasjonen og trykker på de 3 prikkene nederst til høyre, deretter velger "Kjente problemer", så ligger det 3 problemer som er meldt inn. Det siste av de har et forslag til midlertidig løsning med en automasjon som laster inn Tibber-integrasjonen på nytt når en entitet ikke har blitt oppdatert på 5 minutter (ligger et stykke ned i teksten). Så langt har jeg lastet inn integrasjonen på nytt manuelt og det fungerer stort sett bra - noen ganger tar det tid før alle entiteter er oppe og går, men jeg får vel prøve automasjonen. Så får vi håpe eieren av Tibber-integrasjonen gjør noe med dette problemet.
  2. Du kan følge rådene fra produsenten i linken nedenfor: Irobot "Why does my Roomba not turn on or charge" Uansett om støvsugeren er relativ ny, koster det lite å rengjøre kontaktflater - så vet du i det minste at det er i orden.
  3. Har du rengjort kontaktflatene på støvsugeren og ladestasjonen?
  4. Da er det sittende regjering sitt ansvar å rydde opp i det som er gjort galt av de selv og andre, men det vil de tydeligvis ikke.
  5. Men, de er ansvarlig for politikken som føres gitt betingelsene de var med på å vedta...
  6. Det eksisterer ikke tilstrekklig antall transportskip for frakt av LNG til Kina/India. «RUSSIA - Shipping DISASTER for Russian OIL & GAS. Insurers Veto Cover for All Russian Ships & Cargo»
  7. Alle næringsdrivende betaler fakturaer inkl. mva. rent teknisk sett. Så der er din uttalelse feil.
  8. Du har tydeligvis ikke hørt om næringslivet? Makan til tulling...
×
×
  • Create New...