Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At folk skal klage når det endelig blir godt og varmt i dette ellers forfrosne nisselandet her. Dere vil ha vanlig norsk sommer med regn og 13 grader isteden?

 

Overhodet ikke, tar gjerne 20 grader og oppover, 24/7 om sommeren, som gjerne kan vare april/mai til ut september. Da må nødvendigvis ting som takvifte og AC bli mer utbredt.

Irriterer meg ganske grenseløst at jeg har mistet passet mitt. Gjør situasjonen litt mer interessant at jeg er i Florida (hvor det er meget behagelig klima) og at jeg må legge hjemreisen via Washington DC for å mekke nødpass.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper ca 1 spill pr time jeg spiller..

Bare på steam så har jeg 16 spill som jeg kun har spilt mellom 15 og 80 minutter.

Har til og med noen på steam som jeg har kjøpt, men aldri installert.

Hylla i stua er full av spill jeg nesten ikke har rørt, også har jeg over 400gb med spill installert på pc`n min..

 

Jeg har noen få titler som jeg har spilt alt fra 60 til over 2000 timer (Bla. WOW), men i de siste så har jeg ikke orket og sette meg inn i noe nytt.

 

 

Hva er galt med meg?

 

Edit: Kjøpte faktisk en ps3 her for noen mnd siden også, kun fordi jeg hadde lyst på Ni no Kuni, som jeg bare har spilt i 4 timer. God damn :tease:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg kjøper ca 1 spill pr time jeg spiller..

Bare på steam så har jeg 16 spill som jeg kun har spilt mellom 15 og 80 minutter.

Har til og med noen på steam som jeg har kjøpt, men aldri installert.

Hylla i stua er full av spill jeg nesten ikke har rørt, også har jeg over 400gb med spill installert på pc`n min..

 

Jeg har noen få titler som jeg har spilt alt fra 60 til over 2000 timer (Bla. WOW), men i de siste så har jeg ikke orket og sette meg inn i noe nytt.

 

 

Hva er galt med meg?

 

Edit: Kjøpte faktisk en ps3 her for noen mnd siden også, kun fordi jeg hadde lyst på Ni no Kuni, som jeg bare har spilt i 4 timer. God damn :tease:

 

Ikke bekymre deg. Snart kan du fylle opp med enda flere spill:

 

http://www.youtube.com/watch?v=o1ks00HF1CM

Endret av Refsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk (for det meste damer, men også noen menn) som skal gå rundt grøten hele jævla tiden. Hvis du ikke er interessert i å være venn med meg, ikke gi meg en drøss med unnskyldninger i årevis om at du er opptatt hver eneste dag jeg spør om du blir med på fest eller gå tur eller shopping eller sightseeing eller hva faen, bare si det rett ut. ><

Lenke til kommentar

Folk (for det meste damer, men også noen menn) som skal gå rundt grøten hele jævla tiden. Hvis du ikke er interessert i å være venn med meg, ikke gi meg en drøss med unnskyldninger i årevis om at du er opptatt hver eneste dag jeg spør om du blir med på fest eller gå tur eller shopping eller sightseeing eller hva faen, bare si det rett ut. ><

Har selv folk som det der i livet mitt. Dessverre klarer jeg ikke gi slipp på dem uansett om de behandler meg dårlig, da jeg har kjent dem i så mange år at jeg har blitt glad i dem. Så prøver alltid på nytt og på nytt å få kontakt. :hm:

Lenke til kommentar

Er et sånt folk som det jeg. Det jeg kan si at det er ikke at jeg ikke er interessert i å være venn med dem, men vil helst ha hver forskjellig venn til forskjellig bruk. Noen vil jeg drikke sammen med, noen vil jeg reise sammen med, noen vil jeg se film sammen med og noen vil jeg bare ha å prate med av og til. Så da kommer av og til spørsmålet: "hvorfor fikk ikke jeg eller han være med deg" på ditt eller datt.

Det er bare det at alle ikke passer meg å gjøre det samme med. Men skjønner problemet og resultatet har blitt at mange av de har forsvunnet.

Lenke til kommentar

Er et sånt folk som det jeg. Det jeg kan si at det er ikke at jeg ikke er interessert i å være venn med dem, men vil helst ha hver forskjellig venn til forskjellig bruk. Noen vil jeg drikke sammen med, noen vil jeg reise sammen med, noen vil jeg se film sammen med og noen vil jeg bare ha å prate med av og til. Så da kommer av og til spørsmålet: "hvorfor fikk ikke jeg eller han være med deg" på ditt eller datt.

Det er bare det at alle ikke passer meg å gjøre det samme med. Men skjønner problemet og resultatet har blitt at mange av de har forsvunnet.

De som jeg kjenner som er sånn er ikke sånn som du, de bare bryr seg ikke særlig. Har andre venner som er mer interessante. Jeg er bare for når det er noe galt/de vil høre gossip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...