Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Butikksjefen er syk, har vært syk i over 2 uker. Skal egentlig ta over for meg om noen timer. Han kan ikke idag heller. Andre deltiden som har fri hadde ikke muligheten til å komme. I går jobbet jeg fra 8-16, dagen før 8-1930, dagen før der 12-20 og nå står jeg her med migrene, svimmelhet og kvalme. Er på et kjøpesenter så kan ikke bare stenge og stikke heller. Dritt lei, avlyst avtaler 6 ganger bare de siste 9 dagene fordi jeg har måtte jobbe på fridagene mine.

 

2. Kom inn på tredjevalget mitt vg3 som er i en annen by. Noe som er dumt i og med at jeg har jobb her og snart leilighet. Er nr 4 på førstevalget og 6 på andrevalget, noe som gjør at jeg er buttfucked siden ingen dropper vg3...

 

Det var dagens klaging fra meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et viktig elektronisk skjema i Mars som jeg skulle fylle ut og sende inn. Husker at jeg begynte på det da jeg fikk det tilsendt det, men jeg sendte det ikke inn av en eller annen grunn. Det kom jeg på i dag da jeg snublet over meldingen, og lurte på hvorfor i alle dager jeg ikke hadde fullført det.

 

Grunnen var jo selvfølgelig at det ikke gikk an å sende det inn elektronisk fordi det ikke var en gyldig link til skjemaet (det var jo meningen at det skulle gå an, men avsenderen har tydeligvis gjort en aldri så liten feil). Så må ned på skattekontoret snarest mulig, som ikke er før på mandag. Og nå sitter jeg å lurer på om det er for sent. Faen, at jeg skal være så distrè.

Lenke til kommentar

Fikk et viktig elektronisk skjema i Mars som jeg skulle fylle ut og sende inn. Husker at jeg begynte på det da jeg fikk det tilsendt det, men jeg sendte det ikke inn av en eller annen grunn. Det kom jeg på i dag da jeg snublet over meldingen, og lurte på hvorfor i alle dager jeg ikke hadde fullført det.

 

Grunnen var jo selvfølgelig at det ikke gikk an å sende det inn elektronisk fordi det ikke var en gyldig link til skjemaet (det var jo meningen at det skulle gå an, men avsenderen har tydeligvis gjort en aldri så liten feil). Så må ned på skattekontoret snarest mulig, som ikke er før på mandag. Og nå sitter jeg å lurer på om det er for sent. Faen, at jeg skal være så distrè.

 

På Altinn får du svar på det meste, dvs om du har kode eller bankbrikke. Tror nok det er for sent nå. Neste pulje ut er 7.August Skatteoppgjøret er allerede igang.

 

Synd staten er så kjip at de ikke etterbetaler neste år om man har gjort noe feil. Motsatt så må man jo betale restskatt selvom det ikke ble krevd inn i fjor. :)

Lenke til kommentar

Min mor. Jeg lånte henne noen hundre kroner for over 7 måneder siden. Det gikk én måned. Spurte ikke. To måneder. Spurte ikke. Tre måneder. Spurte én gang. Fire måneder. Spurte en gang til. Fem måneder. Spurte enda en gang. Seks måneder. Spurte igjen. Syv måneder. Spurte siste gang.

 

Hver gang fikk jeg til svar neste måned. Siste gang jeg spurte ble hun SUR fordi jeg maste sånn. Altså, er det ikke normalt å "mase" når det har gått over et halvt år? Låner aldri penger til den dama igjen.

Lenke til kommentar

Har bl. a en NAD 6340 stående jeg som nesten ikke har vært brukt. Som jeg vurderer selge.

En sånn som dette:

NAD_6340_rt1_700x337_pixels.gif

 

Men tror ikke det skal være vanskelig i det hele tatt. Sjekk på HI fi sentralen/torget for eksempel. Eller Finn

 

Ikke sjekk på Finn, henvend deg isteden direkte til "hvilken plate har du kjøpt idag" Tråden!

 

Blackmetall-fansen hører jævlig mye på kassett.

Lenke til kommentar

Måten VG/Dagbladet/Nrk/Aftenposten bestemmer hvilke artikler det skal være lov å kommentere på. Ekstra irriterende at de ofte "sensurer" viktige saker hvor mange har sterke meninger. De har også alt for lav terskel til å slette kommentarer, gjerne de som treffer spikeren og sier ting som det er, og/eller er uenige med artikkelen. (Tydelig rasisme ol. burde så klart ikke være tiltatt.) Synes det burde være mulig å kommentere på alle artiklene deres. Skjønner at ytringsfrihet ikke gjelder på nettsider og at man strengtalt ikke kan kreve noe, men så mottar jo alle avisene statsstøtte/pressestøtte så i den forstand burde også folket få mulighet til å ytre sine meninger på sidene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...