Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hun tafset på deg og slikt, og du følte deg rar fordi du var usikker på hvorvidt du likte det eller ei? :p

Ikke noe tafsing, nei. Og nei, jeg likte det absolutt ikke. Jeg kjenner henne ikke SÅ godt, så det var veldig ukomfortabelt for meg.

 

Edit: Nytt irritasjonsmoment: Vaskemaskina hopper igjen. Nå må jeg under og rette på bena IGJEN. Så blir jeg helt nervøs fordi jeg er redd det skal si pang. Faen så irriterende.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

At øyedråpene mine gjør meg blind i noen minutter før de begynner å virke. Intens smerte og hele pakka, kjennes ut som om noen tusen mikroskopiske nåler går inn og ut av øyeeplene mine i høy hastighet, og jeg klarer ikke gjøre noe, bare går i bakken om jeg ikke sitter / ligger når jeg tar de. Det gjør så inn i hampen vondt der og da. Og dette gjelder alle øyedråper jeg har prøvd mot allergi de siste 5 åra. ><

Lenke til kommentar

Så typisk at når jeg har det travelt med å rekke noe, må noen absolutt stoppe meg og spørre om noe. Hjelper gjerne så godt jeg kan, men ender opp med å holde det veldig kort.

 

Helt enig. Det er en del personer som liksom plage deg når de vet det er upassende.

Lenke til kommentar

At øyedråpene mine gjør meg blind i noen minutter før de begynner å virke. Intens smerte og hele pakka, kjennes ut som om noen tusen mikroskopiske nåler går inn og ut av øyeeplene mine i høy hastighet, og jeg klarer ikke gjøre noe, bare går i bakken om jeg ikke sitter / ligger når jeg tar de. Det gjør så inn i hampen vondt der og da. Og dette gjelder alle øyedråper jeg har prøvd mot allergi de siste 5 åra. ><

så mann du er

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Grådig irriterende at jeg ikke klarer å lage ISO-filer av DVD-er lenger. Hadde naturligvis ingen problemer før, men nå har jeg prøvd ørten DVDer (deriblant noen jeg har fått til å kopiere til eget bruk tidligere), flere programmer og 3 PCer. Det blir bare hakkete lyd og bilde med ulyder og forvrengt bilde. Passer dårlig når jeg vil ta med laptopen på ferie uten å ta med hele hylla.

Lenke til kommentar

Windows automatisk oppdatering på XP hvor PC-en starter på nytt etter et visst antall minutter. Jeg sitter på sommerjobben, og jeg aner ikke passordet fordi det blir endret hver måned. Jeg var akkurat ute på en vaktrunde som tar omtrent 20 minutt, og da jeg kom inn igjen, så var PC-en 10 sekunder i fra å restarte seg selv. Var heldig der.

Lenke til kommentar

Legen min. Jager meg omtrent etter 10 minutter (skal ikke kaste bort tiden din med å la deg sitte her) og forventer i tillegg at jeg skal være takknemlig - etter at jeg reiser meg sier hun "vær så god" og ser på meg med samme type blikk en voksen ser på et barn etter å ha gitt ham/henne noe ("Hva sier du nå...?").

Samme regla hver gang. Liker ikke henne.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...