Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Legen min. Jager meg omtrent etter 10 minutter (skal ikke kaste bort tiden din med å la deg sitte her) og forventer i tillegg at jeg skal være takknemlig - etter at jeg reiser meg sier hun "vær så god" og ser på meg med samme type blikk en voksen ser på et barn etter å ha gitt ham/henne noe ("Hva sier du nå...?").

Samme regla hver gang. Liker ikke henne.

 

Åja det er forskjell på legene. Enkelt å bytte fastlege i dag. Her kan du sjekke hvordan andre vurderer leger i ditt distrikt.

Og så er det bare å velge og vrake :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neeei...

Så du mener jeg ikke er mandig fordi jeg liker å trekke i kjole? Så lenge kvinner kan gå med bukse i disse dager, synes jeg det bare er rett og rimelig at menn kan trekke i kjole igjen.

 

Åja det er forskjell på legene. Enkelt å bytte fastlege i dag. Her kan du sjekke hvordan andre vurderer leger i ditt distrikt.

Og så er det bare å velge og vrake :)

Den siden irriterer meg grenseløst.

Narkovrak og hypokondere som gir leger negativt respons fordi de ikke ville gi dem narkotikaen sin eller fortelle dem hva som feiler dem.

Lenke til kommentar

 

Så du mener jeg ikke er mandig fordi jeg liker å trekke i kjole? Så lenge kvinner kan gå med bukse i disse dager, synes jeg det bare er rett og rimelig at menn kan trekke i kjole igjen.

 

 

Den siden irriterer meg grenseløst.

Narkovrak og hypokondere som gir leger negativt respons fordi de ikke ville gi dem narkotikaen sin eller fortelle dem hva som feiler dem.

Ikke kjolen. Puppene.
Lenke til kommentar

Grådig irriterende at jeg ikke klarer å lage ISO-filer av DVD-er lenger. Hadde naturligvis ingen problemer før, men nå har jeg prøvd ørten DVDer (deriblant noen jeg har fått til å kopiere til eget bruk tidligere), flere programmer og 3 PCer. Det blir bare hakkete lyd og bilde med ulyder og forvrengt bilde. Passer dårlig når jeg vil ta med laptopen på ferie uten å ta med hele hylla.

Prøv Freemake video Converter verdens beste software.
Lenke til kommentar

Tydeligvis 30.

 

Jeg kjøper meg nok min egen bil snart, så kan jeg heller kjøre med den. Jeg kommer nok aldri til å låne noen biler uansett siden jeg bor såpass langt borte og kun er på besøk. Jeg er fast bestemt på at jeg aldri skal eie en liten drittbil, så for min egen sikkerhet er jeg ikke urolig.

 

Var bare litt trist at jeg ikke får prøvekjøre den, siden jeg er ganske interessert i biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...