Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drvet med i dag da? Tror ikke jeg har lagt meg klokka tolv på en lørdag siden tidlig i barndommen.

Lite. Kokte en del kaffe, og da går det på høykant ned. Jeg får heller ikke sove hvis jeg vet det er mer kaffe igjen på kanna.

 

var d ikke slimda som postet nr 1 million også på hele forumet? mye spennende den karen finner på altså

Tror ikke det var han, nei.

 

 

Denne gangen virket det som om du var seriøst, derfor svarte jeg seriøst.

Lenke til kommentar

 

 

Drikke eller ikke, du kan være med familie, venner, kjæresten, på fest, på byen, se på nyttårstalen med noe godt i glasset for den del. Men å sitte på pcen på nyttårsaften virker litt spesielt for min del.

 

Enig.

Alt annet enn PC på den tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes dere alle burde overholde sabbaten. Null internett den dagen. Og bursdagen min. Det er for gale at noen skal sitte inne og dille på PC-en da. For ikke å snakke om den fjerde mai. Da skal man ikke være på internett, men sitte foran TV-en med venner og familie og se Star Wars-maraton!

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Jeg synes dere alle burde overholde sabbaten. Null internett den dagen. Og bursdagen min. Det er for gale at noen skal sitte inne og dille på PC-en da. For ikke å snakke om den fjerde mai. Da skal man ikke være på internett, men sitte foran TV-en med venner og familie og se Star Wars-maraton!

forskjell på sabbat og sørgelig. Man kan vel ha middagselskap med venner eller familie selvom man ikke drikker.

 

Høres ut som et ensomt liv.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Man kan gøre det, men på et tidspunkt begynner det å ta vel mye fysisk plass, og så må du laste ned ting på nytt fordi bildekvalitet og teknologien har blitt bedre og det blir så mye arbeid å opprettholde en fin samling, og alt jeg ville gjøre var å se litt på en lettbeint komedie...kose meg litt, men nå har det tatt over livet mitt, og all harddiskplassen min

Har du bare 7gb harddiskplass?

Lenke til kommentar

Forum der man kan ha avatar på sikkert 400*400 piksler og en gigantisk signatur. Avataren ligger selvfølgelig over postene og alle medlemmer føler at jo større bilde og skriftstørrelse i signatur jo bedre.

 

Blir et helvete å scrolle gjennom for å finne noe når Google foreslår å lete etter svar på et slikt gudsforlatt sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...