Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke alle manualene er opptatt så står de likevel 4-5stk jævli kukete til mens de kjører synkrone preacher curls, man kan også bare drømme om å få tatt noe som helst i kabelapparatene. (kanskje like greit)

 

Ingen av de er noe store heller, bare greit definert på 65ish kg og rundt 170 høy, aldri trener de bein og jeg blir flau på dems vegne når de alltid står og flekser i speilene når jeg går forbi.

 

Jeg kan finne på å gå inn, ta 2-3pr'er å stikke iløpet av 45min, hva faen har de gjort iløpet av de 3-4 timene de har hengt der? blir nesten litt oppgitt på vegne av alle som faktisk er på gym1 for å faktisk få framgang.

 

Også den konstante stirringen og viskingen da, "hva trener han der?? osv. til hverandre"

Lenke til kommentar

Hva savner du da om jeg må spørre?

"Tyrker drept i Irak"?

 

Begynner du virkelig å klage når skirenn kun foregår en gang i året? Er det for mye å be om, at Northug som er vinner av verdenscupen sammenlagt 12/13 havner på forsiden? NEI.

 

Lol, "en gang i året" du får det det til å høres ut som de holder på i en dag. Ski sporten holder jo på gjennom hele vinteren, i ukesvis. Til tider har ski toppet nrk.no i flere dager. Synes så klart det er greit med litt tjo og hei og litt feiring når vi vinner, men det kan bli litt mye. Jeg er glad i sladder nytt og dritt, men NRK som får godt betalt for å holde en seriøs nyhetsredaksjon gående forventer jeg litt mer av.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha Northug enn alle "perfekt orgamse", "Nordmenn får orgasme feil" og "hvordan ha bedre sex" artiklene i Dagbladet.

Så hva klager du over da?

 

Lol, "en gang i året" du får det det til å høres ut som de holder på i en dag. Ski sporten holder jo på gjennom hele vinteren, i ukesvis. Til tider har ski toppet nrk.no i flere dager. Synes så klart det er greit med litt tjo og hei og litt feiring når vi vinner, men det kan bli litt mye. Jeg er glad i sladder nytt og dritt, men NRK som får godt betalt for å holde en seriøs nyhetsredaksjon gående forventer jeg litt mer av.

 

Hele vinteren? OH SHIT SÅ LENGE! Det er jo så drittmye annet som skjer rundt om kring som du går glipp av altså.

Synes du det er rart NRK har toppet det i flere dager? Du vet det er NRK som sender ski?

Ellers er det ikke sladder de skriver om.

 

Kan ikke tro det jeg leser her altså.... klager på at det er så mye om ski på nettavisen NRK som står for all skivisning. Ja, bare gled deg nå som fotballsesongen starter da. :roll:

Lenke til kommentar

Testosteronfylte gorillaer på byen... Var på vei ut fra et utested i går da plutselig en kom mot meg og dyttet av full kraft så jeg datt ned og slo hodet i gulvet, helt uten grunn. "Flytt deg for faen!" brølte han til meg. Flaks at jeg kom uskadet ut av situasjonen. Frister lite å gå på byen når man støter på disse brøleapene.

Det er ekstra morsomt når man ser de samme testosteronfylte gorillaene på utesteder, men nå med en genser hvor det står "VAKT" på.

Lenke til kommentar

Problemet er at den gror ikke skikkelig ut, bare 2/3 sånn at når jeg spiser mat som må tygges litt ekstra gnager jeg opp hudlaget over den sånn at den stikker ut, så gror det igjen over han igjen til slutt etter bettenelse og drit og så skjer det etterhvert igjen og igjen.

 

Redd for at det hadde blitt rene operasjonen om jeg skulle få fjernet den selv om jeg kanskje i det minste skulle fått tannlege til og se på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...